13652884521967 Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Jeg har en Acer Aspire 6920G som sliter med fps-drops. Fps droppene er i perioder... normale fps'n er ca 150, men etter 5 min. eller noe blir det 25! Og etter enda 5 min. går det opp igjen på 150... Jeg mistenker virus. Har prøvd alt jeg vet om så nå har jeg tenkt til å re-instalere data'n. plutselig fant jeg ut at jeg ikke hadde peiling om hvordan :S fikk ikke noen cd med eller noe... hvordan re-instalerer jeg da? P.S. viss noen har hatt samme problem hadde det vært veldig fint om de kunne poste en løsning så slipper jeg å re-instalere Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Fps-drops i hva? Slike maskiner har som oftest en gjenopprettingspartisjon som i prinsippet gjør samme jobben som en CD/DVD med et OS. Men hvorfor mistenker du virus? Tror du skal utelukke reinnst. med det første og heller prøve å oppdatere drivere, defragmentere HDD og prøve å finne ut om du har gjort noe i det siste som kan ha bidratt til problemet. Lenke til kommentar
lommerusk Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Hvis du vil re-installere trykker du Alt+F10 under oppstart Edit: Du kan også lage en recovery disk med erecovery som fulgte med maskina ellers kan du laste det ned hos acer Endret 18. mars 2009 av lommerusk Lenke til kommentar
13652884521967 Skrevet 19. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2009 FPS droppen forsvant bare sånn helt plutselig tråden er løst!!! xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå