Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Merka dama noe?

Gjest gutt16

Anbefalte innlegg

Gjest gutt16

Tror jeg har verdens mest uskyldige dame virker det som. Var en dag vi satt sammen og såg film, hun satt seg på fanget mitt til slutt. Tok ikke lange tiden før jeg fikk tidenes hardeste boner og eneste hun sa var "mobilen din er litt i vegen" og tok og flyttet på den!!

Hun kan da umulig ikke ha kjent hva det var, eller??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest gutt16

Nei, hun må ha merka det. Holdt nærmest på å eksplodere ble så hard at det gjorde faen vondt.

Hun må være en god skuespiller, faktisk reagerte hun så lite at eg nesten tror hun trodde det var mobilen min. Hun tok ikke på den bare skubbet den til sides så hun kan ha ikke kjent det skikkelig.

Det var rene torturen, fikk lyst til å rive av meg klærne og feie over henne. Arrg vedder på det var tease tortur.

Lenke til kommentar
Nei, hun må ha merka det. Holdt nærmest på å eksplodere ble så hard at det gjorde faen vondt.

Hun må være en god skuespiller, faktisk reagerte hun så lite at eg nesten tror hun trodde det var mobilen min. Hun tok ikke på den bare skubbet den til sides så hun kan ha ikke kjent det skikkelig.

Det var rene torturen, fikk lyst til å rive av meg klærne og feie over henne. Arrg vedder på det var tease tortur.

Gjør det da.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...