Gjest gutt16 Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Tror jeg har verdens mest uskyldige dame virker det som. Var en dag vi satt sammen og såg film, hun satt seg på fanget mitt til slutt. Tok ikke lange tiden før jeg fikk tidenes hardeste boner og eneste hun sa var "mobilen din er litt i vegen" og tok og flyttet på den!! Hun kan da umulig ikke ha kjent hva det var, eller?? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Hun prøvde nok å spare dere begge for en pinlig situasjon der, ja. Ikke det at noe sånt er pinlig at all i utgangspunktet, men du sier jo selv at hun er uskyldig. Mulig hun trodde det var noe annet først, men en pikk i hånden har vel aldri noen tatt feil av. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Tror nok ho skjønte det ja ... Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Kanskje det bare er snakk om et tilfelle av språklig kreativitet. Tror jeg skal riste mobilen min litt, liksom. Lenke til kommentar
SteffenMA Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Får jaggu håpe du har et beist av en mobil da Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) SteffenMA: Han har gode, gamle 8210. Helt sant. Endret 18. mars 2009 av Mimir Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Tipper han har denne, http://www.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=163349 . Dama merka nok ikke noe nei Lenke til kommentar
Gjest gutt16 Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Nei, hun må ha merka det. Holdt nærmest på å eksplodere ble så hard at det gjorde faen vondt. Hun må være en god skuespiller, faktisk reagerte hun så lite at eg nesten tror hun trodde det var mobilen min. Hun tok ikke på den bare skubbet den til sides så hun kan ha ikke kjent det skikkelig. Det var rene torturen, fikk lyst til å rive av meg klærne og feie over henne. Arrg vedder på det var tease tortur. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Harv da vel. Må da skje før eller siden. Endret 18. mars 2009 av Mimir Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Nei, hun må ha merka det. Holdt nærmest på å eksplodere ble så hard at det gjorde faen vondt.Hun må være en god skuespiller, faktisk reagerte hun så lite at eg nesten tror hun trodde det var mobilen min. Hun tok ikke på den bare skubbet den til sides så hun kan ha ikke kjent det skikkelig. Det var rene torturen, fikk lyst til å rive av meg klærne og feie over henne. Arrg vedder på det var tease tortur. Gjør det da. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Hvis laksen ble hard nok, kan det vel godt ha virket som en mobil. Hun hadde nok begynt å lure hvis mobilen begynte å avgi hudkrem, det er så vidt jeg vet en uvanlig tilleggsfunksjon .. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Enten så var det et hint om at du skal få boner'n ned, eller så trodde ho det var mobilen. Ikke spørr ho Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Det anbefales ikke. "Visste du at det var kuuken min elleeh?" Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Haha, du må jo spørre! Er jo normalt det, i en alder av....13 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg