Robin Hood Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Dette er det sykeste jeg har sett! Noen her som har så stor radiator? Detta hadde vært noe å hatt hengende på utsiden av pc'n. http://www.vcore.dk/shop/mo-ra-2-pro-590p.html Endret 18. mars 2009 av Robin Hood Lenke til kommentar
Svirre91 Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Detta er da ingenting, jeg har en radiator fra en bil jeg....p Lenke til kommentar
Robin Hood Skrevet 19. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2009 Detta er da ingenting, jeg har en radiator fra en bil jeg....p Har du den koblet til vannkjøling på data'n? Lenke til kommentar
Svirre91 Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Detta er da ingenting, jeg har en radiator fra en bil jeg....p Har du den koblet til vannkjøling på data'n? Det var en tull...xD Men skulle ønske jeg hadde noe stort noe, ja... Lenke til kommentar
Robin Hood Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2009 Detta er da ingenting, jeg har en radiator fra en bil jeg....p Har du den koblet til vannkjøling på data'n? Det var en tull...xD Men skulle ønske jeg hadde noe stort noe, ja... 3X3 radiator er stort da! jeg har lyst å prøve dette. Når jeg får råd til å oppgradere vannkjølingen. Skal bare selge bilen først. hehe Lenke til kommentar
Svirre91 Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Detta er da ingenting, jeg har en radiator fra en bil jeg....p Har du den koblet til vannkjøling på data'n? Det var en tull...xD Men skulle ønske jeg hadde noe stort noe, ja... 3X3 radiator er stort da! jeg har lyst å prøve dette. Når jeg får råd til å oppgradere vannkjølingen. Skal bare selge bilen først. hehe Har dobbel radiator jeg..funker sånn akk passe... men trenger kanskje mer kjøling tror jeg....xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå