laks1 Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Jeg er på leting etter gode videotutorials til Adobe After Effects. Er helt fersk, og har lyst å lære basics, og etterhvert også mer avanserte saker og ting Har søkt litt på youtube, men fant ingen veldig gode, så om noen vet om noen hadde det vert kjempe Forresten vil jeg helst bruke tutorials der en person forklarer med mic, og ikke bare tekst som popper opp her og der i videon.. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Jeg er på leting etter gode videotutorials til Adobe After Effects. Er helt fersk, og har lyst å lære basics, og etterhvert også mer avanserte saker og ting Har søkt litt på youtube, men fant ingen veldig gode, så om noen vet om noen hadde det vert kjempe Forresten vil jeg helst bruke tutorials der en person forklarer med mic, og ikke bare tekst som popper opp her og der i videon.. Har du sett på disse: Her er en gratis, og mange andre ser det ut til å være også. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 http://xtreme-is-back.com/ -- Stort sett for eldre versjonar av AE, men kan vere noko nyttig her likevel. http://www.videocopilot.net/ Lenke til kommentar
trettentrettisju Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Her er en god start. Ligger forøvrig mye annet bra på denne siden, dog litt mer avanserte ting. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
laks1 Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2009 De fra videocopilot var veldig gode vertfall. Takker for svar Btw, skremmende lite som skal til for at innlegg slettes her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå