Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Vondt i brystet, stråler og ut i venstre armen til tider..

Gjest Guest_Meg_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Meg_*

Hei.

Jeg sliter med brystsmerter for tiden, og det stråler av og til ut i venstre armen.

Jeg har tidligere hatt problemer med lukkemuskelen i magen, så har gått på nexium tidligere.

Jeg har regelmessig hatt smerter i brystet i mange år, men ikke slik som nå.

Jeg har vært innom lege, fortalte om smertene og at jeg har hatt\har problemer med magen. Men jeg har aldri kjent det i venstre arm tidligere, helt utrulig ekkel følelse nå det er på sitt verste! Og kjenner så og si ett ubehag 90% av tiden. Ikke så mye i armen, men i brystet.

Jeg har fått nexium igjen, og jeg mistenker sår dannelse i spiserør. Dette er 2 dagen jeg har tatt nexium. Jeg får enda merkelige smerter, som igjen av og til stråler ut armen. Ikke så intenst som tidligere, men langt ifra bra.. Smertene er mer lokalisert i øvre del av magen.

Det jeg kjenner i venstrearm er ikke direkte smerter, men en stikkende følelse. Som om noen kjører svak strøm gjennom den.. Jeg ser ikke bort ifra at det kun er muskelsmerter, men jeg har hatt det en stund og liker ikke at det kan opptre med brystsmertene.

Hvor lang tid kan det gå viss jeg har fått sår i spiserør til at jeg begynner å bli bra?

Noen som har opplevd lignende?? Hvor lenge varte det?

Jeg er i begynnelsen av 20 årene er ikke overvektig, så skal vell litt til for at det er hjerte som feiler noe. ....Bank i bordet.

Uansett, dette er jævli plagsomt.

Har søkt litt på nettet, finner lite info om mage og symptomene. De fleste resultatene tar opp hjerteproblemer. Jævli hyggelig. :hmm:

Noen som har å meddele?

Beklager rotete post.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Stikk til legen. Du sider du har hatt problemer med lukkemuskelen tidligere, er det blitt påvist Gastroøsofageal refluks? Jeg har ingen kompetanse på dette her, men et familiemedlem sliter med det for tiden. Dersom du har fått betennelse i spiserøret kan det være dette som forårsaker bryst/mage -smertene, da dine beskrivelser samsvarer mye med hva mitt familiemedlem har beskrevet. (Bortsett fra smertene i armen.)

Lenke til kommentar
Gjest meg igjen

Har blitt påvist Gastroøsofageal refluks.

Det var verre når jeg gikk til legen, hun hørte litt på hjertet,pust eller lungene og kjente litt på magen osv.

Smertene\ubehaget er nedenfor brystbenet.

Jeg fikk syrenøytraliserende i går, så jeg har kun tatt 2 doser. En i går og en i dag.

Jeg var innom legevakten på mandag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...