Gå til innhold

laptop i militæret.

Fhreed

Anbefalte innlegg

Hei, jeg kommer kanskje inn i militæret til neste år og lurer på om jeg kan ta med meg laptoppen min til militæret =) om det er mulig å ha trådløst internett og sånt =) for jeg tror at kjæresten min kommer til å savne meg =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, jeg kommer kanskje inn i militæret til neste år og lurer på om jeg kan ta med meg laptoppen min til militæret =) om det er mulig å ha trådløst internett og sånt =) for jeg tror at kjæresten min kommer til å savne meg =)

Ja det er lov å ta med laptop i militæret. Med mindre du er inne i en spesiell tjeneste som har spesielle regler for det. Ang trådløs internett er det forskjellig fra sted til sted. Noen steder har internett tilgang i alle kaserner og velferdsbygninger, noen har det kun i velferdsbygninger. Men du får (med mindre du havner noe spesielt som sagt) tilgang til internett.. om du tar med laptop eller ikke.

Det er selvfølgelig begrenset tid å bruke den på, men ofte har man fri fra 16.00 på ganske stor andel i forsvaret og da er det jo fritt frem.

Lenke til kommentar

Nemlig. Er greiere å la være å ta den med. Den er bare i veien uansett, og frister deg til å være asosial osv. Jeg er rimelig avhengig av PCen min, men klarte meg fint uten den i rekrutten. Det mest nødvendige får du ordna på velferden sine PCer uansett.

Lenke til kommentar

Hvis du skal være på samme plass over lang tid kan du vel ta den med. Vet at noen plasser låser de sivil bagasje inne på avsatte rom, og noen plasser får du ha den på rommet. Det beste er jo å låse den inne i eget skap.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...