hightow Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Jeg har noe rare greier som jeg ikke blir kvitt. Når jeg åpner 'Add or Remove Programs' fra ControlPanel får jeg listet opp en haug med intetsigende programmer som jeg tilsynelatende har installert på pc'en (f.eks Advertising Center, ImagXpress, InCD, Nero ControlCenter etc.) Når jeg prøver å avinstallere derfra får jeg denne dialogen: Trykker Cancel og det jeg prøvde å avinstallere forsvinner fra lista. Men en restart av Add/Remove Programs gjør at de dukker opp igjen. Så jeg fyrer opp CCleaner og håper å bli kvitt det derfra. Der får jeg listet opp ca. 40 slike Uninstaller Reference Issue med henvisning til HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\App Management\ARPCache\{...}. Trykker fix og den rensker unna. Men når jeg åpner Add or Remove Programs igjen dukker de opp igjen både der og i CCleaner. Noen som har noe kjennskap til dette og vet hvordan jeg skal bli kvitt det? Merker ikke noe trøbbel med pc'en, men vært greit å blitt kvitt det. Endret 18. mars 2009 av hightow Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Prøv å fjern de i revo. Endret 30. juli 2010 av riskake90 Lenke til kommentar
hightow Skrevet 18. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2009 Takk for tipset, men ingen av de jeg ville bli kvitt ble listet opp i Revo. Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Da vet jeg ikke. Endret 30. juli 2010 av riskake90 Lenke til kommentar
hightow Skrevet 18. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2009 De lå ingen steder, kun i Add/Remove. Men jeg fant et program som heter Your Uninstaller 2008 som ser ut til å klare å fjerne noen av de iallefall. Jeg hadde opplistet 40 URI i CCleaner, Your Uninstaller fjernet 18 av de som ble listet opp i Add/Remove. Jeg får se hvordan jeg skal få fjernet de 22 siste.... Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) bra Endret 30. juli 2010 av riskake90 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå