scheie Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Jeg har hatt denne stasjonære pc'n i noen måneder nå. og før pleide jeg alltid å ha den på hvilemodus om natten, og når den sto i hvilemodus var det som om den var av (alle ledlys og vifter sto stilt). Men når jeg tar den i hvilemodus nå, blir bare skjermen svart og viss jeg rikker på musa så kommer skjermen på... Noen som har peil om hva som har skjedd? Lenke til kommentar
scheie Skrevet 24. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2009 Det må da være NOEN som har peil?-.- Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Gjort noen nylige forandringer i konfigurasjonen til maskinen din? Lenke til kommentar
Penny Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Hvilket OS har du? Har du sett i hendelsesloggen om den registrerer noe når du prøver å sette i hvilemodus? På min bærbare fant jeg i loggen at en nettverkstjeneste nektet å la nettverkskortet slås av, da klarte ikke maskinen å gå i hvilemodus. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Om du har oppdatert driverne for maskinen den senere tiden kan i noen tilfeller også disse hindre maskinen å gå i hvilemodus, da spesielt skjermdriveren. Lenke til kommentar
scheie Skrevet 3. april 2009 Forfatter Del Skrevet 3. april 2009 (endret) har ikke gjort noen endringer nei... hvor finner jeg denne hendelsesloggen? (vista) Endret 3. april 2009 av scheie Lenke til kommentar
Penny Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 hvor finner jeg denne hendelsesloggen? (vista) Mye moro her Lenke til kommentar
Supreme P. Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Har hatt det problemet på laptopen min, årsaken var Skjermkort driver. Kankje det kan være grunnen? Lenke til kommentar
scheie Skrevet 12. april 2009 Forfatter Del Skrevet 12. april 2009 ja, skjermkort driveren har vert litt merkelig i det siste... feks. når jeg kobler til 2 skjermer så vil går det ikke å ha skrivebordet på begge skjermene, det går bare med forlengelse av skrivebord... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå