TST Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Noe av det som opptok nerdene i Vikingskipet var mange av de spennende turneringene som ble spilt. Gamer.no har møtt Mats Rasmussen, også kjent som "it.Lanfear" blant WarCraft III-eliten. Han deltok i WarCraft III-turneringen hvor førstepremien var en tur til Frankrike for videre konkurranse og 5000 riksdaler. http://www.gamer.no/intervjuer/lanfear/ Lenke til kommentar
vaskiZ Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Lurer på hvor han har inspirasjon til nicket "lanfear" fra jeg. Eneste stedet jeg har hørt det er vel i Wheel Of Time-serien, og der er det ei dame. Men ellers er det vel dumt å klage på "item-luck", siden det er den del av spillet. Og ellers så er flaks også en del av alt. Eller tilfeldigheter om man vil kalle det det. Lenke til kommentar
santaclaw Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 kansje navnet betyr at man skal frykte han på LAN... Eller kansje det bare er Daughter of the Night fra tids hjule... Lenke til kommentar
tåa Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Hvorfor er det så mange som bruker slike "jeg-er-best"-navn? Alle kaller seg ting som "WarMaster", "deathclaw" og "Hellknight". Kan ikke folk ha litt selvironi? Kalle seg "chickenfeed" eller "justaminute"? Det hadde vært mye kulere! Lenke til kommentar
sibte-haider Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Det stemmer at han har fått nicket fra bokenserien "Wheel of time". I følge Lanfear selv var det en ond trollman der som het nettopp Lanfear. Hvorvidt dette var en mann eller kvinne, vet jeg ikke siden jeg ikke har lest bokserien. quote: "kansje navnet betyr at man skal frykte han på LAN... " haha. Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 quote: "kansje navnet betyr at man skal frykte han på LAN... " haha. Høy! Det trodde jeg også! Lenke til kommentar
tåa Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 quote: "kansje navnet betyr at man skal frykte han på LAN... " haha. Høy! Det trodde jeg også! Jeg også! Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Hvorfor er det så mange som bruker slike "jeg-er-best"-navn? Alle kaller seg ting som "WarMaster", "deathclaw" og "Hellknight". Kan ikke folk ha litt selvironi? Kalle seg "chickenfeed" eller "justaminute"? Det hadde vært mye kulere! tja, uprofft Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 syntes at intervjuet med domi var mer givende. Skjønner ikke at han gidder å spille masse war3 når han foretrekker SC som strategi-spill. Da spiller han kun for å bli velkjent i et nytt og poulært spill, og det har jeg liten respekt for. Det revolusjonerende med dette spillet er jo "creeping" og heroes, men det virker som han ikke syntes dette er positivt. Skjønner ikke helt hva han mener med at tilleggspakken gir gameplayet i warcraft et mer starcraft-preg heller siden du nå kan kjøpe mer stuff til heroes, som kan gjøre dem til en "one man"-army, og leie nøytrale heroes. Lenke til kommentar
santaclaw Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 quote: "kansje navnet betyr at man skal frykte han på LAN... " haha. Høy! Det trodde jeg også! trudde egentlig ikke det jeg, BAre noe jeg sa. Lanfear var ei dritt gammel kjerring(hun så veldig ung for og være over 3000 år), men det er jo mange andre som bruker jentenavn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg