Jhals Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Har sluttet å leite etter løsning, derfor tyr eg til "ekspertisen". Skal sende dokument som vedlegg frå Word 2007, men knappen er inaktiv både på verktøylinjen og Office-knappen > Send (Sjå bilde). I Excel er den aktiv på verktøylinjen men det skjer ingen ting når eg trykker på den. I Office-menyen er den ikkje. Ved å høgreklikke på Word/Excel-filene i Utforsker får eg sendt dei til E-postmottaker uten problem. Nokon som kan hjelpe meg her? Windows XP Outlook Express 6 Office 2007 Home & Student Lenke til kommentar
TRD4U Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Kan dette skyldes at du ikke har Outlook/Outlook Express som standard epost-program? Det ville jeg ha tippet. Derosm du ikke har Outlook innstallert, men har det på CD, ville jeg ha prøvd med det først. Men hvorfor rote med dette, det er da både enklere og bedre å sendte direkte ved å høyreklikke på filen i mappen. Kanskje du kan prøve det på en annen datamaskin? Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Her er en del forslag: http://www.microsoft.com/communities/newsg...1027edb&p=1 Det enkleste ser ut til å være å sørge for at OE er satt som standard e-postprogram og å gjøre en fullstendig installasjon av Office. Lenke til kommentar
Jhals Skrevet 18. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Har OE som standard e-postprogram. Tilleggsopplysninger 1: Installerte Office 2007 på ein Vista-PC samtidig som på denne og på Vista-PC'n fungerer det som det skal. Tilleggsopplysning 2: På XP-PC'n var det Office 2000 før eg instalerte 2007. På Vista-PC'n var 2007 preinnstallert. Skal ta ein fullstendig installasjon av Office når barna har lagt seg. Endret 18. mars 2009 av Jhals Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå