ⅵdar Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Jeg kjøpte en boks felglakk og noen felgringer på biltema og nå er de stygge stålfelgene blitt så tøffe at bilen kommer til å gå dobbelt så fort. Nå greier jeg knapt å vente til vinteren er forbi. Lenke til kommentar
TRD4U Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Skikkelig fine de der Er det vanlige felger som du vanligvis har hjulkapsler utenpå? Mye overflaterust som måtte fjernes først eller? Min far er skremmende sløv med å sette på hjulkapslene etter å ha byttet til/fra vinterdekk, så kanskje jeg skal vurdere det der jeg også Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 18. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2009 Vanlige stålfelger ja. Det var et par små rustflekker der jeg bare skrapte vekk det verste og sprayet over. Orket ikke å pusse, skrape så mye så jeg får heller flekke på litt om det skulle behøves. Lenke til kommentar
TRD4U Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Var det jeg tenkte ja. Har vel en mistanke om at det vil være litt mer arbeid med de felgene jeg tenker på, ikke akkurat så fine de. Men nå vet jeg ihvertfall at det er mulig. Hva skal man egentlig med hjulkapsler? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå