Quickiz Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Hei, jeg fikk denne i posten i dag: D-Link DIR-655 Siden den stasjonære pc'en min står på rommet mitt i kjelleren, satte jeg opp routeren med laptopen. Følgte cd instalasjonen (den innstalerte ikke noe, bare satt opp routern), og alt så ut til å stemme (satt da opp med passord(sikkret internett)). Så kommer jeg på pc'en min nede, logger på det trådløse (har en Belkin trådløs internett brikke), og alt funket topp. Så fyrer jeg opp WOW, og begynner å spille, så etter 5min elns blir jeg kasta ut av serveren. Dette skjer mange ganger, og jeg skjønner for at det er routeren elns som kobler ut og inn. Ble lei av dette og tenkte det kanskje kunne ha vært noe med at den var passord beskyttet, så jeg satt den opp igjen, og da usikkra. Så når jeg kommer ned, så kan jeg ikke koble til pga en feilmelding som står på den trådløsenettverket (bruker vista). Så etter lit tulling med egenskapene, greier jeg å koble til (se bilde, da stod sikkerhetstype pg krypterings type på noe annet jeg ikke husker). Men problemet har vedvart, så jeg lurer på hva jeg kan ha gjort feil, dette skal jo være en VELDIG bra router. (Den gammle jeg brukte hadde måtte jeg restarte av og til og det var derfor jeg bytta til denne, så det er lite trolig det har med signalet å gjøre siden jeg har full pott). Sier takk så mye på forhånd Endret 18. mars 2009 av Ondskapensakse Lenke til kommentar
Plinge93 Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Jeg har akkurat det samme problemet som deg. Jeg har fått en del tips i tråden min om hva som kan være galt, så du kan jo sjekke om det er noe av det som funker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå