Gå til innhold

Lost 5x09: "Namaste"(USA)


Anbefalte innlegg

Namaste

 

14e0f41386570c6084414b4.jpg

 

Her skal det bare diskuteres episoden "Namaste" som utgjør årets niende episode. Annen diskusjon og diskusjon om andre episoder skal taes i en annen "passende" tråd. Om du poster informasjon om episoden før den er sendt i USA, legg det i en spoiler. Har du ellers innvendiger til hva som bør være med blant informasjonen i førsteposten ta kontakt med trådstarter via PM.

________________________________________________________________________

"Namaste" was written by Paul Zbyszewski & Brian K. Vaughan and directed by Jack Bender.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, det er ikke noe dobbeltepisode. Eneste dobbeltepisodene vi vil se denne sesongen er sesongstarten og sesongslutten. Ikke noe mer, ABC vil jo tyne ut Lost sin sendetid mest mulig uten å ødelegge for dobbeltavsluttning i mai. Det er bare 17 episoder denne sesongen.

 

Les spoilertråden, pressemeldinga ligger der for både nattens og neste episode som står der sendes på to forskjellige datoer.

Lenke til kommentar

Bra episode må jeg si. Bra at vi endelig fikk se Radzinsky!

 

Det er flere ting jeg satt igjen med etter denne episoden .. hvorfor reiste ikke Sun, Ben og Frank i tid tilbake til 1977 som de andre gjorde? Hva var grunnen til at de ikke ble plassert i samme tid. Med andre ord, hvorfor endte ikke alle Flight 316 opp i samme år?

 

Hvor er Daniel Faraday?

 

Hvor er Bernard og Rose og alle de andre fra 815?

 

Kjenner Ben igjen Sayid fra fortiden akkurat som Charlotte gjorde?

 

Hvorfor var Christian i The Barracks?

Lenke til kommentar

God episode, men ikke på top 10 for min del.

 

Ble glad å hørra at Daniel var borte. Kanskje borte for godt, slik vi har snakket om tidligere? (Dette er positivt fordi jeg vil ha med Ben videre)

 

 

Likte ikke at James var så høy på pære med en gang Jack kom tilbake.

Merkelig at Radzinsky var ingeniør bak "The Swan"(Eller har vi fått vite dette tidligere?).

 

Mr. Chang

Ikke så veldig glad i personene på den "andre siden".

Jobber med noen eksperiment, men hvilke stasjon? Ser ut til å være en helt ny logo.

 

Ut i fra bildene som Christian ser igjennom så er det bare 1 år igjen til "the purge".

Lenke til kommentar

Konge episode!

 

Fikk en del flere spørsmål, men jeg ser bare posivit på det. Blir bare mer spennende å følge med videre da!

 

Det med at Sun og Ben ikke kom til samme tid som Jack, Kate, Sayid og Hurley var veldig interessant. Kan det være noe med at de allerede finnes på øya? Det passer dog ikke helt med tanke på at Sun ikke er der, men med Ben funker det jo.

 

Og hva med Locke? Han skulle vel være i samme tid som Ben og Sun.

Lenke til kommentar

Ja, det er da Ben dreper Dharma.

Ok, min feil. Ben er jo bare 14tissen nå, mens han var ung mann når han "gjorde" det.

 

Det du sier om Sun og Ben ikke kunne vere med til 1970 passer jo ikke helt da. Selv om man kan aldri vite om Sun er datteren til Chang. Men tviler siden vi ikke har fått noen hint om dette tidligere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...