Markelure Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) finnes det noen for for sunn snakks? tenker på vis jeg ser film eller noe sånn så er det godt med noe.kan ikke akkuratt spise sjokolade eller noe vær gang da jeg ganske ofte ser film. så finnes det noen for for sunn snaks? håper jeg har postet riktig plass selv om jeg tviler litt. Endret 18. mars 2009 av Markelure Lenke til kommentar
granny Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Er du glad i grønnsaker er det jo skikkelig digg med blomkål, agurk, gulrot (spesielt de små snacks gulrøttene) og kålrot skåret i strimler Kan jo ha en lett dipp ved siden av hvis du liker det! Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Nøtter ftw, mye sunt fett og faktisk litt protein. Og ja, det er ekstremt godt. Ellers er grønnsaker veldig fattig på kalorier (noe mange verdsetter) og er proppet med mineraler og vitaminer som kroppen bare har godt av. Med en dipp blir faktisk grønnsaker i strimler helt sinnsykt lekkert, det har granny veldig rett i. Ellers kan du jo lage en deilig smoothie av diverse frukter og grønnsaker Lenke til kommentar
sandydandy Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Sukkererter er herlig. Og ellers det som de andre her nevner. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Jeg er blitt veldig glad i cherrytomater. Søte og sure og saftige. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) nøtter youghurt, drikkeyoghurt. aprikoser, rosiner, dadler osv. mørk sjokolade(sunnt til en viss grad) druer er alltid herlig. edit: som isbilen sa, cherrytomater er heeerlig. men veldig dyrt Endret 19. mars 2009 av Sangesland Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Ellers kan du jo lage en deilig smoothie av diverse frukter og grønnsaker Støtter den ass! Pleier og lage en med vaniljeyoughurt, frosne bringebær og 1 banan. Det deiligste smoothien ever! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Hørt at sørlands-chips er "sunt" da det er fritert i naturlig olje/fett. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Kanskje det, men er en del mettet fett / kolesterol der man helst bør holde seg unda ;P Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 19. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2009 liker nøtter godt. får se om jeg finner noen gode mikser med litt forsjellig i. grønnskaker ol med dipp er godt har hatt det noen ganger, men er litt styr å lage til. Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 mager kesam med funlight cottage cheese med lerum 80% syltetøy Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 youghurtnøtter. er helt verdiløst som snacks, selve nøttene er ikke så ille men resten er jo bare sukker. styr unna!! Lenke til kommentar
FeddeLeGrand Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Jeg pleier å hive inn på med noe som jeg liker å kalle bole-chips Baconchips med 70% proteiner og sunt fett... Hvis man spiser en pose på 150 gram får man i seg 105 gram protein det er mye Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Teller ned til en eller annen kostholdsnazi buser inn og stolt påpeker at proteinet i baconsnacks har null biologisk verdi. T minus 10 .. 9 .. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Er du glad i grønnsaker er det jo skikkelig digg med blomkål, agurk, gulrot (spesielt de små snacks gulrøttene) og kålrot skåret i strimler Kan jo ha en lett dipp ved siden av hvis du liker det! Det blir liksom ikke det samme som potetgull, men sunt er det. Lenke til kommentar
granny Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Er du glad i grønnsaker er det jo skikkelig digg med blomkål, agurk, gulrot (spesielt de små snacks gulrøttene) og kålrot skåret i strimler Kan jo ha en lett dipp ved siden av hvis du liker det! Det blir liksom ikke det samme som potetgull, men sunt er det. Det var vel sunne snacks det var snakk om vel Lenke til kommentar
Grand Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Jeg pleier å hive inn på med noe som jeg liker å kalle bole-chips Baconchips med 70% proteiner og sunt fett... Hvis man spiser en pose på 150 gram får man i seg 105 gram protein det er mye Hvor kjøper du dette? Vanlig butikk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå