Windoge Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Og kan fortelle meg hva den gikk ut på? Dette varierer sikkert fra bransje til bransje i butikkfaget, men sånn rent praktisk og teoretisk må det være en del likheter vil jeg tro. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 30. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2009 *Bump* Fagprøven min begynner på fredag, så håper kanskje noen som har vært gjennom dette kan svare. Lenke til kommentar
Ad Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Hvorfor velger man egentlig å utdanne seg i butikkfaget? Får du bedre lønn/bedre stilling? Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Person med relevant fagbrev får lønnstrinn 6 etter HKs tariffavtale uten å måtte vente i fem år. Lenke til kommentar
toth Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 *Bump* Fagprøven min begynner på fredag, så håper kanskje noen som har vært gjennom dette kan svare. I all hovedsak observerer de deg i ditt daglige virke. Muligens et lite intervju. Hvis de er i tvil om deg, vil de antagelig se opplæringsboka/permen. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 30. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2009 Hvorfor velger man egentlig å utdanne seg i butikkfaget? Får du bedre lønn/bedre stilling? Muligheter for bedre stillinger og mer ansvar. Dersom bedriften følger normal tariffavtale skal den faglærte ha minimum lønnstrinn 6, tror det er rundt 146,- per time, og i tillegg skal du ha et fagbrevtillegg på 8,- per time. Det blir en samlet fastlønn på 154,- i timen, og det er uten UB -og helgetillegg. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 8. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2009 Nå har jeg fått oppgaven min. Den gikk ut på å bygge en utstilling. Dette skal planlegges, forklares, samt skrives egenvurdering på. Etterpå skal man ha gjennomgang av de forskjellige avdelingene i butikken, og i tillegg må jeg nok svare på en del spørsmål angående drift. Lenke til kommentar
toth Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Du har jobbet i sjappa i to år, right? Da kan jeg si at det blir piece of cake, du vet trossalt mye mer om butikken enn de gjør Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2009 Du har jobbet i sjappa i to år, right? Da kan jeg si at det blir piece of cake, du vet trossalt mye mer om butikken enn de gjør Ja, det er bare å virke selvsikker, selv om man kanskje ikke er det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå