deathshot Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Lurte på om noen hadde erfaring med dette rattet.. Er G25 Myee bedre, og kommer det snart en nyere utgave enn G25? Takker for alle svar Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Dette har jo ikke pedaler. G25 er nok ikke helt sammenlignbart, men du har jo Driving Force GT som en mellomting. Jeg har forgjengeren Pro, og synes det er et veldig bra produkt. Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 18. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) denne? Er G25 Mye bedre enn denne da Edit: Hvilke spill er det som støtter bilratter? Støtter GTA IV eller Midnight Club ratt`? Har gran turismo også men den støtter ratt og det er jeg 100% sikker på Endret 18. mars 2009 av Deathshoot Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 denne? Er G25 Mye bedre enn denne da Edit: Hvilke spill er det som støtter bilratter? Støtter GTA IV eller Midnight Club ratt`? Har gran turismo også men den støtter ratt og det er jeg 100% sikker på Forskjellen er bare girstikka. og at g25 har clutch. (men ikke alle spilla støtter clutch!) Midnight club støtter ratt veit ikke om gta IV støtter, men tviler Men jeg har gran turismo rattet selv det funker veldig bra, er 900graders svinging. force feedback og gode pedaler. men dog ikke like brae som på g25 Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 G25 har bedre kvalitet og er et mye bedre ratt. Det er jo et av de beste på markedet. GTA IV er ikke et bilspill, så det støtter ikke ratt, lurer på hvordan du hadde tenkt å styre Niko. Midnight Club skal støtte ratt. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Gta støtter ikke ratt. Presisjonsmessig er ikke G25 bedre, du kan sikkert kjøre like bra med GT. Forskjellen ligger mest i detaljnivået og opplevelsen, G25 er for spesielt interesserte. Tror du vil bli veldig fornøyd med GT. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 GTA IV støtter ratt, jo. Men bare til å kjøre bilene med. Du kan ikke styre Niko med det. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 På PS3 også? Uansett er jo det mest en kuriositet. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Funker på PS3, ja. Har gjort det noen ganger når jeg har spilt race online Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Hmm, det må jeg nesten prøve. Tviler på at jeg gidder å holde på så lenge, men sikkert artig en liten stund. Når ble det patchet inn? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Vet ikke når det kom. Men tror det er noen måneder siden. Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 18. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Det var det jeg lurte på =) Takker for svar Edit: Fant den skikkelig billig på CDON Men det står Utgivelsedato: Kommende - Er den ikke lansert ennå? Endret 18. mars 2009 av Deathshoot Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 G25 er herlig, men prisen er stiv. For de spesielt interesserte, et absolutt MUST! Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 18. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2009 G25 er herlig, men prisen er stiv. For de spesielt interesserte, et absolutt MUST! Har prøvd G25 hos en fetter, og likte ikke det akkurat. Synes det ble altfor vansklig. Og den rister som bare det! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 G25 er herlig, men prisen er stiv. For de spesielt interesserte, et absolutt MUST! Har prøvd G25 hos en fetter, og likte ikke det akkurat. Synes det ble altfor vansklig. Og den rister som bare det! Gled deg til du skal på kjøretur til Polen eller på en grusvei, det heter realisme, gutt! Alt må vennes til, jeg synes det var skitvanskelig å gire manuelt med clutch i starten, nå skjer det lett som en plett. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Har prøvd G25 hos en fetter, og likte ikke det akkurat. Synes det ble altfor vansklig. Og den rister som bare det! Da anbefaler jeg deg et ratt fra leketøysbutikken. Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 18. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2009 Har prøvd G25 hos en fetter, og likte ikke det akkurat. Synes det ble altfor vansklig. Og den rister som bare det! Da anbefaler jeg deg et ratt fra leketøysbutikken. Funny Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Jeg er seriøs. De rattene du linker til har force feedback og er vanskelige å styre. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 G25 har en seriøst mandig motstandsmotor, men den går det jo an å justere. Jeg kjører ikke GT5P med feedbacken på full guffe, jeg heller. Det blir for mye av det gode, feedbackens nytte er først og fremst i veifølelse. Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 18. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2009 Jaja, kjøper meg enten en D&G Klokke eller rattet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå