bollizz Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Jeg er 18 år snart og går i 2.klasse på videregående. Jeg blir sett på som ei populær jente som er pen og kjekk. Har noen få gode venner som jeg stoler på, ellers har jeg bekjendte, noe som funker helt greit for meg. Jeg ble god venninne me ei jente når jeg begyndte i 1.klassa på videregående, vi går i samme klasse. Vi hadde en bra tone ilag og ja, hadde det gøy. Hun er veldig voldsom av seg og du ser på henne at hun er en drama-qeen. Jeg er en mer rolig person som liker å snakke lavt, hehe og ikke vere så oppmerksomhetssyk. Tingen var at jeg satt flere timer, mange ganger å hørte på henne og alle de problemene hun hadde med alle de forskjellige kjærstene sine. Den ene etter den andre for å vere ei god venninne. Jeg har hatt samme kjærsten i 2 år nå, så jeg har ikke så mye å si innen akkurat det temaet. Men det var ei periode jeg trodde han kom til å slå opp med meg, men det viste seg visst at jeg bare var naiv da. Dette gikk ut over humøret mitt på skolen og dette la folk merke til. Hun spurte meg da, om hva som var galt. Da forklarte jeg situasjonen og hun forstod meg som bare det. Greit nok. Så har det vert litt av og på med meg og henne da, sann av og til har vi småkranglet litt å slikt men har alltid gått over. Så nå i november i fjor sa hun at hun hadde hørt at jeg hadde snakket stygt om henne da, noe jeg ikke hadde, men jeg hadde spklart snakket om henne til noen andre men ikke negativt. Dette hadde personene jeg hadde snakket om henne med vridd om bare for å lage kvalm. Hun begyndte å ignorere meg og slenge dritt om meg over hele skolen. Til folk som hun såvidt kjente bare for at hun sku få sympati fra dem. Hun brukte det problemet som jeg hadde hatt med kjærsten min ett år før til å få seg selv til å liksom, fremstå som en viktig person som alle kommer med sine problemer til forann en felles vennine av oss. "Jaa, herregud. <navn> kommer aaaaallltid å klager til meg om hun og kjærsten! Hva skal jeg gjøre med henne? Jeg er så lei av å høre på henne, jiiz!" Dette var såklart ikke noe kjekt å få høre, at hun slengte ut om privatlivet mitt på den måten. Jeg som hadde betrodd meg til henne. Dette og i tillegg til mange andre ting. Og at hun fikk seg til å si sanne ting når jeg hadde hørt på hennes klaging flere hundre ganger! Jeg ble såklart paranoid når jeg gikk på skolen for hun hadde jo slengt dritt over hele skolen, trodde alle hatet meg jeg. Nå snakker vi ikke ilag i det hele tatt. Jeg ignorerer henne, later som hun ikke eksisterer. Vil ikke ha noe mer med henne å gjøre. Føler at det ikke er vits å legge seg mer opp i det. Jeg vet ikke alt hun har sagt om meg, det har jeg ikke men jeg orker ikke det stygge trynet lengre. Har søkt en annen linje til høsten. Lenke til kommentar
Gjest skjønnerikkemåletmedtråden Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 ja det var jo en historie det også.... Lenke til kommentar
wood nymph Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 ja det var jo en historie det også.... Hun trengte vel å få sagt det til noen! Identifiserer meg med mye av det du sier. Jeg skiftet helt vennekrets når jeg begynte på ungdomskolen etter mye forskjellige problemer. Du skal se det blir deilig å få en ny start Lenke til kommentar
kaolla89 Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 sånne folk er det mest irriterende som fins >_> kanskje du kan ta en prat med lærer så hun jenta må stå foran hele klassa og fortelle hva hun har gjort og si unnskyld? moahaha. det hadde jeg gjort. få de til å drite seg ut litt selv! men ellers er det sikkert godt å bytte linje... men det viktigste er vel å ikke bry seg noe særlig om det. jeg tviler på at hele skolen din er full av trangsynte idioter som bare hører på hu jenta der... Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Huff, for et menneske! Jeg har vralta borti noen få slike jenter i mitt liv, jeg også. De er mer enn bare irriterende, de er patetiske som later som om de forstår deg og vil hjelpe deg. De vil kanskje hjelpe deg oppi det hele, men i bunn og grunn vil de bare ha noe å klage på. Når du er ferdig med din historie, sprinter de til raskeste mildt bekjente og sier hvor kjedelig du er. Men slike er det bare å unngå, fordi de kan ikke gjøre noen skade, bare irritere dem de klager til osv. Fint at noen på diskusjon.no skriver litt sånt for å få det ut, det minner oss alle på at man må være varsom med hvem man kan kalle "bestevenn" eller "god venninne" Lenke til kommentar
Grinchen Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Slå inn skallen på henne og bli ferdig med det! Du vet du vil føle deg bedre, ikke la dette ete deg opp innvendig og ikke skift linje på grunn av henne da har hun vunnet. Knus fjeset hennes i femti tusen små biter!!! Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Bra å ha et anonymt forum å kunne få sånne ting ut, er det ikke? Fortsett med det du holder på med. Ignorer henne, og ikke vis at du tar deg nær av det hun sier til andre. Mennesker som henne lever av oppmerksomheten hun får av andre, og ikke minst reaksjonene til "ofrene" for dramaen hun lager. Hvis du fortsetter med ignoreringen, og viser at du ikke tar deg nær av det hele, så vil hun til slutt gå på veggen av irritasjon fordi hun ikke blir foret med de tilbakemeldingene hun trenger. Ikke bare vil det få henne til å roe ned, men det er også ufattelig morro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå