zaico Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Til alle dere som bestiller xbox og gamecube spill over nettet, benytt dvdstrax.com.. Meget seriøst firma hvor jeg har bestilt en drøss med filmer fra, rask levering, faktura betaling, og SINNSYKT bra priser.. kan nevne eksemper: ps2-splinter Cell 299,- Bedre enn alle andre web-shops, ink. de useriøse, mitt tips gå på dvdstrax.com... Lenke til kommentar
Wepz Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Ventet over en måned på en DVD fra dvdstrax. Og det er ikke altid de sender fra norge. Så hvis du bestiller et dyrt DVDset, så er det stor sjangs for å måtte betale toll for at de sender det fra danmark. Vil heller anbefale dvdon.com, ikke like bra utvalg som dvdstrax, men har en del gode tilbud og gode priser. Lenke til kommentar
zaico Skrevet 24. april 2003 Forfatter Del Skrevet 24. april 2003 bare så synd at prisen nesten er dobbel så dyr på dvdon som dvdstrax Lenke til kommentar
gaaal Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Dvdsoon De er jo raske og billige :-) Lenke til kommentar
Wepz Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 bare så synd at prisen nesten er dobbel så dyr på dvdon som dvdstrax Da har du ikkje sett godt nok. Er bare noen av de nyeste som er billigere på dvdstrax, men f.eks. The Transporter er billigere på dvdon. Og bare dumt at DVDstrax enda selger de eldre DVD'ene til full pris. Lenke til kommentar
zaico Skrevet 26. april 2003 Forfatter Del Skrevet 26. april 2003 Synd the transporter er en film ikke et spill da Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 dvdstrax er ganske bra får som regel dvd etter 3 dager hvis de har den på lager har handlet sikker 15 dvd filmer fra dem og har alldrig hatt noe problem med dem. Lenke til kommentar
spboy Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Bestilte Spliner cell i lag med 2 andre kompisser for 299 pr stk, + frakt og selv fortolling (selv fortolling er det eneste problemet) samlet pris på hver enkelt av oss ble ca 350 kroner, på butikken koster det 499,- fikk det ganske kjapt også !!! Anbefaler sterkt men siden har bare dvd og PS2 spill !!!!! Lenke til kommentar
Atomics Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 PLAY.com Cheap, and fast!!!!!!1 I rest my case!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 DVDstrax selger Sone1 filmer som er kanadiske og ikke US release. Useriøst å ikke nevne noe om det. Lyden og innholdet er veldig ofte annerledes enn US sone1 sine. Nei det er dyrt og ikke filmene jeg ønsker der. Brukte play.com men de har "#%"# begynt med sone1 kanada de og. Holder meg til dvd.com(gamle express.com) og amazon.com mest seriøse og størst utvalg til en hyggelig pris Lenke til kommentar
Phyltre Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 jau jau kan nevne elkjøp ... Splinter cell 399 .- som jeg foresten har runda Lenke til kommentar
zaico Skrevet 27. april 2003 Forfatter Del Skrevet 27. april 2003 joda elkjøp har noen skikkelig bra priser de å, men det er bare på noen få titler.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå