Jonas2 Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Har bestemt meg for å kjøpte Iphone på førstkommende fredag. Da den kommer med Telenor. Så er jeg ikke myndig enda, men lurte på om jeg kan kjøpe ny tlf å bytte abbonement selvom jeg ikke er "juridisk ansvarlig"? Har kjøpt ny tlf til meg selv (alene) tidligere. Men husker ikke om jeg endra abbonoment. Er 17 år vis det er noen som lurer. PS: Spørsmålet ligger sikkert her en plass i forumet. Men fant det desverre ikke Endret 18. mars 2009 av Jonas2 Lenke til kommentar
Bretteville Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Det er mulig at de lar deg gjøre det, men de har ikke lov til det. Lenke til kommentar
zegenie Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Som sagt rett ovenfor, svaret er Nei. Du kan ikke kjøpe abonnement med binding selv om du hadde vært juridisk eier, da du uansett er under 18. Lenke til kommentar
Jonas2 Skrevet 18. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2009 ok. Da vet jeg det. De jeg kjøpte tlf hos sist er noen jeg kjenner ganske godt fra før. Så da er saken grei. Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 ok.Da vet jeg det. De jeg kjøpte tlf hos sist er noen jeg kjenner ganske godt fra før. Så da er saken grei. Veldig fint om du også trykker på Løst-knappen Lenke til kommentar
havardsa Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Du kan jo eventuelt forsøke å ta med deg en fullmakt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå