Gå til innhold

Anmeldelse av Civil War: Secret Missions

Anbefalte innlegg

Et spill som går fra å være ganske kult til horribelt dårlig og tilbake igjen, gjerne mange ganger pr. mission.

Spillet er laget av Caouldron, samme folk som lagde det ELENDIGE SOF3, og de driver egentlig bare å spyr ut billige dårlige spill for Activision Value. Spillene blir vanligvis ikke en gang gitt ut i europa som dette.

Jeg spillte Det første civil war spillet dems, og det var ikke bra, dårlig grafikk, kjipe missions osv. jeg prøvde det bare for fordi det er ingen FPS spill om krigen. Så dette var nye nytt, desverre var spillet alt for likt andre FPS, tenk dere en dårlig versjon av COD bare satt til 1860tallet. Bare for å vise hvor dårlig cauldron er, så funker ikke dette spillet i vista da som de siser spillet var laget før vista kom, SERIØST ER DET UNDSKYLDINGEN DEMS, jeg kan spille spill som kom 15 år før visa ble sluppet på vista uten problemer, men dette spillet som kom ut noen måneder før visa funker ikke på det.

Det er bare latterlig, de gir heller ikke ut patcher så de som har vista kan rett og slett ikke spille det.

Så kom dette spillet da Secret missions, igjen er det litt COD i det hele, grafikken er noe bedre, men ikke mye, spillet føles veldig billig og virker som de brukte nøyaktig 1 uke på å lage det, det er ekstremt mange "short cuts" alle våpene har samme lade sekvens selv om du lader midt i et magasin eller noe. Det virker rett og slett som de som lager spillet ikke bryr som om jobben sin, som om en male mester maler halve huset hvitt, så går han tom for maling og bruker lyse grått på resten av huset da det er "nærme nok"

På den andre siden er dette det eneste spillet man kan leke med Henry rifles og Colt army revolvere. Noe som gjør at man "nesten" kan overse alle feilene i spillet.

Spillet er total fantasi, alle løpoer rundt med henry rifles og spencer rifles selv om nesten ingen hadde dem under krigen, faktisk tror jeg at jeg har sett flere av disse riflene i spillet en det noen gang var produsert i virkligheten.

Dette tar vekk fra tiden, og får alt til å virke alt for moderne, de eneste våpene som var tilgjenglig i store tall som kunne skyte mer enn et og et skudd var revolvere, alle ander fler skudd våpen var ekstemt kjeldnee, like vel har ALLE dem i spillet.

Men så kommer spillet og gjør ting litt kult, man hører kuler suse rundt hode ditt, man hører dem slår inn i dekke du er bak osv. Gjør det hele levende.

Noen våpen er også veldig kule, hagla er spesielt kul.

Brettene er bedre enn de første spillet, litt mer åpene men ikke mye, grafikken på omgivelsene er mye bedre, selv om grafikken på våpen og soldater ikke er det.

Brettene er noe mer varierte en i første spillet.

De har også fjernet all mele som var med i første spill noe som er bra da det aldri funka i det første spillet.

Så kommer vi tilbake til det dårlige igjen, modelene på soldatene er LATTÈRLIGE ligner ikke i det hele tatt på de virklige, det har ikke en gang fått til fargene.

Modelene er som nevnt elendig, det samme er stemme "skuespillet" de har ca. 3 fraser som de bare gjentat og gjentar.

Dette er virklig et rart spill, man kan ikke si noe annet enn at det er dårlig, skulle man sagt noe annet ville man ha vært en stor feit løyner.

Men på den andre siden er det litt underholdene og i hvertfall lit unikt med tanke på våpen og krigen den er satt til i forhold til alle WW2 skyterne.

Men vil bare "anbefale" det til folk som enten er så lei WW2 at de snart setter kniven til plussåra eller som har en stor stor interese for borgerkrigen. Til dem vil jeg si spillet er kanskje 4.5/10

For alle andre 1/10

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, og det er det den lever på og kanskje derfor den er så dårlig, siden ingen andre gidder å lage om tiden, kan cauldren lage dårlig spill og folk vil fremdeles kjøpe det.

Og i mitt tilfelle hadde de rett, jeg kjøpte det rett og slett for å sktye med ACW våpen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...