Abnorm Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Skulle av installere et program, men av en eller annen merkelig grunn rensket den hele skrivebordet. Her hadde jeg veldig mye viktige filer som jeg jobbet med. Hvor har dette tatt veien? Når jeg søker på dvs. ting, finner den det, men adressen er: "C:\Users\Frecjoha\Desktop\..." Men alstå, ingenting ligger på skrivebordet. Jeg får heller ikke åpnet filene fra søke feltet. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Da er kanskje programmet du installerte ikke av den "snille" sorten. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Har du sjekket om filene er skjult? Det første du kan gjøre er å teste med et gjenopprettelse program, skulle ikke dette funke er vel det siste håpet å tilbake stille pc'en til et tidligere tidspunkt (Dette anbefales ikke å gjøre først, så prøv et program først!) Når du har klart å rette opp filene er vår neste steg å kanskje fjerne programmet evnt. filer av typen virus/trojaner som skal fjernes som er laget av programmet! Btw, kan du nevne programmet du prøvde? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå