Gå til innhold

Er det vertdt å betale kr 68 mer i mnd for Telenors mobile bredbånd?

Anbefalte innlegg

Skal skaffe meg mobiltbredbånd som eneste alternativ. Bor i Bergen sentrum, og lurer på om det er verdt å betale kr 68 mer i måneden for dekningen til Telenor, framfor kr 99 med Netcom? Kjenner bare folk som har Netcom og de er ikke fornøyd med dekningen i Bergen sentrum.

Takk for alle svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Skal skaffe meg mobiltbredbånd som eneste alternativ. Bor i Bergen sentrum, og lurer på om det er verdt å betale kr 68 mer i måneden for dekningen til Telenor, framfor kr 99 med Netcom? Kjenner bare folk som har Netcom og de er ikke fornøyd med dekningen i Bergen sentrum.

Takk for alle svar!

Jeg sjekket dekningskartet til Netcom og til Telenor, og begge har jo Turbo 3G i Bergen sentrum. Så hvilke av de to operatørene du velger burde ihvertfall være hipp som happ. På mobilt bredbånd vell å merke

Lenke til kommentar

Jeg har nå gått til innkjøp av Telenors mobile bredbånd. Jeg er middels fornøyd. Hastigheten er ikke formidabel, men til tider helt grei. Jeg kan ikke se nett-tv, men Spotify f.eks, går som regel bra. Det beste er imidlertid at jeg har internett over alt, til og med på hytta langt oppe i fjellet.

Så lenge hastigheten er som den er, vil jeg kun anbefale dette som eneste løsning til de som ikke har store krav til hastighet, men til mobilitet og dels til kostnader. Har dessuten kommet frem til at det er verdt å betale kr68 mer i måneden siden Telenor som regel vil få tilgang til et nett uavhengig av hvilke nett som er tilgjengelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...