acklay Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Hei, har et lite problem med min Nokia 5800. Problement lyder så : Når jeg kobler den til PCSUIT så finner ikke pcn Telefonen. men På De andre mulighetene finner pcn telefonen. (har prøvd flere pc'er, samme problem) Uten pc suit får jeg ikke oppdatern den og mye annet. Endret 18. mars 2009 av acklay Lenke til kommentar
Cedriziano Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Sliter med det samme... Lenke til kommentar
aanseth Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Hei, har et lite problem med min Nokia 5800. Problement lyder så : Når jeg kobler den til PCSUIT så finner ikke pcn Telefonen. men På De andre mulighetene finner pcn telefonen. (har prøvd flere pc'er, samme problem) Uten pc suit får jeg ikke oppdatern den og mye annet. Bruker du kabel eller via blåtann? Lenke til kommentar
acklay Skrevet 19. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2009 Hei, Jeg bruker Kabel. Lenke til kommentar
Mr.Static Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Hei, Jeg bruker Kabel. Hmm...merkelig... men kan kanskje være greit å reinstallere Pc Suite... husker å ha lest tidligere et sted, at det kan hjelpe hvis Pc Suite ikke finner telefonen når du kobler til. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Forsøk å last ned Nokia software updater og se om der er oppgraderinger tilgjengelig for telefonen. Kan hende dere får kontakt med pcsuit etter oppgraderingen? Husk å ta kopi av bilder og sånt før dere oppgraderer. Lenke til kommentar
Cedriziano Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Jeg fikk det til når jeg brukte bluetooth. Lenke til kommentar
acklay Skrevet 23. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2009 Hei, Jeg bruker Kabel. Hmm...merkelig... men kan kanskje være greit å reinstallere Pc Suite... husker å ha lest tidligere et sted, at det kan hjelpe hvis Pc Suite ikke finner telefonen når du kobler til. skal prøve å reinstalere etterpå, men skjønner ikke at det skal hjelpe når det ikke fungerer på 3pcer. Time will tell ellers sender jeg den bare på rep. får vel den tilbake etter kort tid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå