bosannes Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Temporary Internet Files mappa mi er på 1,25 GB byte, men filene vises ikke fra explorer, og hvis jeg går i ie-instillingene og velger SLETT FILER (i temp internett files) forsvinner de ikke. Spesielt bittert med tanke på at jeg bruker Opera Lenke til kommentar
Lch Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Hvor mye har du allokert da? Tools/Internet Options/Settings Lenke til kommentar
$o|aR-P|eXu$ Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Start->Programs->Accessories->System tools->Disk Cleanup Så burde vell saken være fikset. Mvh Sveinung Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 25. april 2003 Forfatter Del Skrevet 25. april 2003 Den skal egentlig ikke bruke mer enn 82 mB. Jeg har kjørt diskoppryddning Lenke til kommentar
kåre klut Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 ... eller på mappealernativer: "vis alle filer" (skjulte og systemfiler) Denne kjenner du vel sikkert :wink: Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 25. april 2003 Forfatter Del Skrevet 25. april 2003 Viser alle filer i alle mappene mine ja... Lenke til kommentar
atrax Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Bruker du KaZaA ? Mener å huske at hvis du bruker 'Preview'-funksjonen på filer du holder på å laste ned, kopieres det som du har av fila til Temporary Internet Files og spilles av. Disse filene slettes ikke av KaZaA etterpå, ikke hos meg ihvertfall. Men det er rart at det ikke nytter å slette tmp-filene.. Men hvis du laster ned masse porr og er utålmodig, så vet du iallefall hvorfor mappas størrelse øker raskt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå