Aleks_r Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Noen som har sett filmen? Jeg har den! Lenke til kommentar
YBD Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Vil gjerne se den, hvor fikk du tak i den? Lenke til kommentar
Gef Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Har ikke hørt om den filmen jeg... Lenke til kommentar
YBD Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Det er bare en lame gjeng med wannabe-jackasses http://www.dagbladet.no/nyheter/2003/03/31/365321.html Lenke til kommentar
Gef Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 ok...ja det er helt idiotisk å etterligne jackass! jeg fatter ikke hva folk tenker på når de finner på å tenne på seg selv o.l.! Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Alle førsøk på å kopiere Jackass -> SUX Lenke til kommentar
SoW Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Tenker på å ha d gøy! D er morsomt så lenge alt går bra! Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Syns det å "Leike" Jackass er morro jeg.. Fyre på jakka mi å sykle i 100 å hælvete nedover å ende stuntet med å hoppe 3 m ned i vannet.. =) Eller å kjøre med handlevogn på kaia!!! Det er morro det.. :wink: Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Syns det å "Leike" Jackass er morro jeg.. Fyre på jakka mi å sykle i 100 å Gåseby nedover å ende stuntet med å hoppe 3 m ned i vannet.. =) Eller å kjøre med handlevogn på kaia!!! Det er morro det.. :wink: Ja, sikkert kjempefestlig for noen, men vær så snill og spar oss... Trenger ikke å ta det opp for å vise det frem.. Hvor mange har ikke lagd sånne videoer før? Begynner å bli saftig lei.. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 De i fra Jackass er jo proffer. Amatører kan ikke bare gjøre det samme som dem uten vider. De må trene og ha legevakt til stede. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Blir bare tragisk når folk prøve å etterligne slike farlige stønts. De _ER_ farlige og ja, Steve-O og de andre blir skadd selv om vi ikke alltid ser de klippene. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 De i fra Jackass er jo proffer. Amatører kan ikke bare gjøre det samme som dem uten vider. De må trene og ha legevakt til stede. Det sier du Driver ikke du med no "wannabe jackass" da? Lenke til kommentar
gixer Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Steve-O og vennene hans er vel så høye at de ikke har noen sanser igjen i kroppen tipper jeg.. Var og så på Steve-O på Samfunnet i Trondheim for litt siden og jeg kan skrive under på at det var mye alkohol (og sikkert mye annet) i de gutta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå