siDDis Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 passer micro atx hovudkort inn i vanlege midi atx kabinetter? Lenke til kommentar
larskrru Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Hei! De passer i mange forskjellige Chieftech kabinetter i alle fall. Spurte om det var mulig hos Tech Comp. for mange år siden, de sa det var umulig, så en dag så prøvde jeg og det passet perfekt. Kjører faktisk flere PC'er med ATX kasse og M-Atx hovedkort. Hvis kabinettet ditt har endel steder og plassere de dingsene man skrur skruene i så er det vel håp.. du skal ha et par skrue hull sånn ca etter den 3 pci plassen.. på et ATX kort, finner du noen hull der til å skru i så vil jeg tro kabinettet ditt funker med M-atx. LK Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 25. april 2003 Forfatter Del Skrevet 25. april 2003 Det var kjekt å høyre, sida midi kabinetta er litt billegare enn atx kabinetta Lenke til kommentar
muffe Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Jepp, det funker flotters. Kjører selv et micro-atx HK i mitt ATX kabinett av ukjent fabrikat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå