Lord Britishface Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 (endret) 65days er fantastisk. Særlig The Destruction of Small Ideas. Sett volumet på maks, og de to åpningssporene kommer til å blåse lufta ut av deg. Endret 20. februar 2010 av Lord Britishface Lenke til kommentar
Speik Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Jepp. Der hvor de fleste post-rock artister svinger rolig frem og tilbake på scenen mens de ser ned i bakken og hyller melankolien, så sier 65daysofstatic "FUCK THIS SHIT" og stormer frem med sine harde og enormt energiske låter. Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Hei! Jeg melder meg på i denne tråden. Nyter Hymn to the Immortal Wind nå. 2:25 på Follow the Map er magisk. Takk. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Norske "Youth Pictures of Florence Henderson" anbefales på det sterkeste. De slipper i disse dager et nytt dobbeltalbum, som de har jobbet med i fem år. Helt utrolig bra. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Sjekka ut Youth Pictures of Florence Henderson på Myspace, og det hørtes virkelig ut som skikkelige saker. Har noen norske post-rock band jeg skulle ha sjekket ut, men dette kommer nok før alle de. Takk for anbefalingen! Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Jeg har hatt Lights Out Asia - Eyes Like Brontide på øret nesten hver kveld denne måneden. Makan til vakkert album. Den nye plata til Red Sparowes har lekket for de som er interessert. Første albumet deres der sangtitlene er normalt lange http://www.youtube.com/watch?v=Y7pC8aDN2Yg Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Gledelig å se at det er mange som liker Lights out Asia her. Mange som nevner Eyes Like Brontide, men har ikke sett noen nevne Tanks and Recognizers! Mitt favorittalbum fra Lights out Asia. Støtter forøvrig også Mono's Hymn to the Immortal Wind som beste post-rock skive fra 2009. Nyeste til Red Sparowes som nevnt i posten over er også fantastisk og anbefales på det sterkeste Lenke til kommentar
gard. Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 (endret) Noen som har hørt soloalbumet til Jónsi, sanger/gitarist til Sigur Ròs, "Go"? Hører kanskje ikke hjemme i tråden her, men ser at det får ganske så bra omtaler rundt om kring, og vil gjerne høre hva noen herfra har å si. Om jeg absolutt må holde meg til tråden kan jeg vel like så godt spørre om noen har hørt sammarbeidet mellom Mono og World's End Girlfriend? De slapp ei plate kalt "Palmless Prayer / Mass Murder Refrain" i 2005, så vil tro noen her har hørt den. Selv ligger den og venter på harddisken min. Gleder meg! Endret 5. april 2010 av blade-bunny Lenke til kommentar
Speik Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Jeg er veldig glad i Mono, men "Palmless Prayer/Mass Murder Refrain" var en skuffelse. Det var nesten bare strykere. Egentlig mer contemporary classical enn post-rock. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. april 2010 Forfatter Del Skrevet 6. april 2010 Jeg blir seriøst ikke lei av Mogwai's Mr Beast. Fantastisk album. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 "All is Violent, All is Bright" var helt fantastisk. Glatt top 10 materiale. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Hørte gjennom "Palmless Prayer / Palmless Prayer / Mass Murder Refrain" noen timer tilbake, og var litt mer strykere enn jeg hadde forestilt meg ja. Ønsket gjerne mer Mono-stil i bildet, men det var absolutt ikke et dårlig album av den grunn. Men så hørte jeg Clint Mansells soundtrack til "The Fountain" nettopp. Nydelig post-rock-aktig soundtrack med Mogwai på laget. Var bedre enn Mogwais nyere albumer synes jeg faktisk! Burde høres for alle som elsker post-rock, til tross for at det ikke er helt post-rock. Eksempel: http://www.youtube.com/watch?v=UOZuQ_r3ROY Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Noen som har hørt soloalbumet til Jónsi, sanger/gitarist til Sigur Ròs, "Go"? Hører kanskje ikke hjemme i tråden her, men ser at det får ganske så bra omtaler rundt om kring, og vil gjerne høre hva noen herfra har å si. årets album Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Soundtracket til "The Fountain" er knallbra ja. Minner meg litt om "F# A#" faktisk. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 (endret) http://www.1119732.net/ Godspeed You! Black Emperor er tilbake!!! :thumbs: Er i totalt lykkerus her... Endret 9. april 2010 av blade-bunny Lenke til kommentar
Speik Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 (endret) Beste nyheten på lenge! Å oppleve en GY!BE-konsert må være den mest transe-lignende, episke opplevelsen på jord. Må vurdere å dra på All Tomorrows Parties-festivalen i England. Vi får vente å se hvilke andre europeiske byer de skal spille i. En ting er vertfall sikkert, jeg skal se GY!BE i vinter. Endret 9. april 2010 av Speik Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Anbefaler "If these trees could talk" - Above the Earth, Below the sky. Låte "Below the Sky" på det albumet er genialt. Ellers hører jeg på God is an Astronaut og Explosions in the Sky av post-rock band. Får vel kanskje sjekke ut noen fler etterhvert. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Du har mye å glede deg til om du ikke har hørt mer enn det, Benbjo. Anbefaler å sjekke ut Godspeed You! Black Emperor først som sist, da det er det beste post-rock bandet noensinne. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 65daysofstatic har lagt ut det nye albumet deres på MySpace. Go check it out! Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Nå kan det kommende albumet til God Is An Astronaut høres på Myspace. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå