Bearar Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Veit egentlig ikke. Var 9 år og hadde planer om å se Hotel Cæsar med en kamerat hos onkelen min, men det begynte jo aldri pga kræsjet. Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Husker den dagen godt. Meg og en kompis var akkurat gått ut døra, da jeg hørte hus-telefonen ringe. Tenkte egentlig ikke å ta den, men av en eller annen grunn så gjorde jeg det da, var mamma som ringte å sa jeg måtte se på tven, (tror kanskje det er eneste gang ho har sagt at jeg må se på tv forresten ^^) Fikk den på akkurat i tide til å si wow! før fly nr. 2 kom dundrende inn. Da fikk jeg frysninger på ryggen, å tenkte at dette er jo helt vilt! Resten av ettermiddagen ble vi sittende å se på tv Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 09.00 i USA er vel 15.00 i Norge? USA spenner jo over flere tidssoner, så... Spørs hvor i USA man er. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 09.00 i USA er vel 15.00 i Norge? USA spenner jo over flere tidssoner, så... Spørs hvor i USA man er. Snakker om New York. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 09.00 i USA er vel 15.00 i Norge? USA spenner jo over flere tidssoner, så... Spørs hvor i USA man er. Snakker om New York. Ifølge Wikipedia skjedde angrepet 08:46 UTC-4. You do the math. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 09.00 i USA er vel 15.00 i Norge? USA spenner jo over flere tidssoner, så... Spørs hvor i USA man er. Snakker om New York. Ifølge Wikipedia skjedde angrepet 08:46 UTC-4. You do the math. Se her. Seks timer, som jeg sa. Jeg er god. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Seks timer, som jeg sa. Jeg er god. Hvor? Jeg bomma med en time, ser det ut som. Jaja, da fikk vi klarhet i det. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Seks timer, som jeg sa. Jeg er god. Hvor? Her: OT: Hva var klokken i Norge da dette skjedde?Mener på at det var ettermiddag eller noe sånt. Mener å huske at det var rundt klokka 15:30-16.00. Skal sjekke... Tuesday, September 11, 2001 8:46 am – 10:28 am (UTC-4) UTC er altså GMT. Norge er i GMT+1, om jeg ikke tar feil. Så 13:46 norsk tid, sånn sirka, ifølge mine beregninger. 09.00 i USA er vel 15.00 i Norge? Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Satt faktisk å så på CNN en av en eller annen merkelig grunn. Var 13. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Så tidlig. Mener på det skjedde mye senere. Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Så sent sier nå jeg. Var nesten helt sikker på at jeg dro på skolen like etter at de krasjet, altså at jeg så det i en ekstra nyhetssending istedenfor Go'morgen Norge.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) Det var rundt arbeidsslutt for meg hvertfall, for jeg dro hjem fra Oslo med toget til Asker, og da var enda ikke tårnene rast sammen enda..spooky greier å se på Live. Man trodde jo ikke det var mulig. Endret 20. mars 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Allviteren Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) Var faktisk i Florida og skulle egentlig ha vært i New York:/ Kan si det slik at det var mye styr og snakk i USA dagene som fulgte:P Og sikkerhetssjekken var ganske opptrappet når vi skulle fly videre til Denver noen dager senere.... Endret 20. mars 2009 av Allviteren Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Jeg satt å så på Passions og ble irritert da sendingen ble brutt satt hos en kompis og så på malcom i midten Ble irritert fordi at de avbrøt det for ekstra sending xD gikk i 6-7 klasse tror jeg En av dere lyver... Gikk ikke Passions på TV2 og Malcolm in the Middle på TV3 eller TV-Norge? mener nå at jeg satt og så på det men kan jo ta feil da, blander sikkert det sammen med noen annet Lenke til kommentar
Callisto Star Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Begge deler gikk på TV2 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Jeg var ferdig på skolen og gikk opp på rommet mitt, skrudde på tv2 og fikk sett fly 2 som traff tårnet. Helt uvirkelig å se det Lenke til kommentar
Frusci Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) Nja, blir ikkje så deprimert av slikt. At USA faktisk får krigen heim for ein gangs skuld, bør dei bare forventa. Og er det så rart at folk styrter fly inn i bygningane deira når dei bomber husene til tolvåringar som likte venner og metallica? Dei har det med unødvendige kriger, dei er krigs-kriminelle og dei går ustraffa. At nokon får hevn over USA er heilt forferdelig? Det er sjølvsagt gale, men at USA bomber Nagasaki og Hiroshima er ikkje gale? All is fair, in love and war. Edit: Det var litt off-topic. Var heime, såg det på TV utpå kvelden. Endret 20. mars 2009 av Frusci Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå