Kiro Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Jeg satt å så på Passions og ble irritert da sendingen ble brutt Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Satt på gulvet og lekte med noe greier, og såg på tvn at fly krasja inn i to store hus Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Spiste pannekaker hos mamma, var vel ikke gamle gutten, 8-9 år et sted kanskje. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Satt på Dickens i Stavanger og drakk øl. Fikk med meg alt etter første kræsjet direkte på storskjerm. Freaky greier. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 20-9, det må vel bli 11 år gammel det. Jeg var på skolen, jeg kom akkurat hjem til å se det andre flyet på TVen. Lenke til kommentar
genser Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Skulle ut å gå med avisen Min kollega, som ikke var stødig i norsk, fortalte at et det hadde kræsjet et fly i USA, uten at jeg helt skjønte viktigheten. En kamerat sende sms om at det brant i New York, men det var først da jeg kom hjem etterpå at jeg forsto saken. Der satt forann tven på en krakk og gråt og hulket og sa at nå var tredje verdenskrig i gang. Lenke til kommentar
Eulogist Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Var 11 år gammel. Husker jeg så det på nyhetene mens jeg pakket sekken. (Skulle på hockey trening) jeg ga jo faen, siden det skjedde vell hver dag der borte tenkte jeg. Helt til etter hockey treningen og jeg gikk inn i kafeterian. og alle sto helt stille å stirra på klippene av flyene. da gikk det litt opp for meg at det kanskje ikke hendte hver dag "der borte". Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) satt hos en kompis og så på malcom i midten Ble irritert fordi at de avbrøt det for ekstra sending xD gikk i 6-7 klasse tror jeg Endret 18. mars 2009 av Svampebob Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Jeg husker ikke helt. Jeg var 7 år på den tida. Jeg mener jeg var hjemme, husker at jeg så flyene krasje inn i byggene på kveldsnytt, og at vi snakka om det på skolen dagen etter. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Jeg var vel hjemme, husker ikke mer enn det. Jeg skjønte ikke hvor stort det var, men det ble jo en snakkis på skolen. Selv om dette var i 3. klasse tror jeg. Lenke til kommentar
Swixcap Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Hadde overnatta hos en kompis, vi var 9 år, og det var helt tilfeldig at vi så det da vi gikk gjennom stua Endret 18. mars 2009 av Useless Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Jeg var hos farmor og farfar å spiste middag. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Husker jeg satt å så på spider man, var jo ikke så gammal. så ble jeg sånn småsur fordi fattern bare nappet tv kontrollen ut av hånda mi, og når han satte det på stakk jeg, var vel mest fordi jeg var sur fordi han bare tok tv'en. Skulle nesten ønske je satt å så på. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Var 12 år gammel og på leirskole med klassen! Vi fikk vite om hva som hadde skjedd, og at vi kunne gå ned i tv-stua og se på sendinga. Men jeg brydde meg fint lite om det og spilte istedenfor bordtennis.. Lenke til kommentar
Atatar Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Var 8, og så det da jeg var hos en venninne etter skolen. Foreldrene huket tak i oss og jeg så akkurat det andre flyet krasje. Det gikk ikke inn på meg da, antakelig fordi jeg var i en fremmed setting, og sto mens jeg så på. Og naturligvis fordi jeg var ung. Men jeg er "glad" jeg husker en sånn opplevelse så "live", uten å ha blitt fortalt det i ettertid. Med tanke på mine eldre dager, altså. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Satt hjemme hos en kar i stuen hans og spilte gameboy. Pokemon Red selvfølgelig. Tror de sendte klippet en del ganger før det gikk opp for meg at en ulykke hadde skjedd. Er ikke helt sikker, er jo en del år siden nå og jeg var litt treig i oppfattelsen på den tiden. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Var hos en kamerat, storebroren hans ba oss kommer bort å se på tv'n. Tror at vi s¨deet andre flyet krasje, men ikke helt sikker. Men skjønte ikke helt alvåret da gitt. Mormor var faktisk på vei til USA den dagen, ble stoppa i frankfurt. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Nårtid på døgnet norsk tid skjedde dette? Rundt 12-14 tiden? 6 timer forskjell (sommer tid?). Klassen min var på en tur til et fjell da dette skjedde. Gikk da i 9 klassen og var 13 år. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Var oppe hos en kammerat etter skolen og nerdet. Vi fikk med os hva som skjedde loled litt og nerdet videre. Tror dette var før warcaft 3 altså nerdet vi starcraft. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Var og hoppa på trampoline til nabojenta og prøvde meg på henne, da farmor ringte, tok ikke telefonen med en gang, men da hu aldri la på, tok jeg den til slutt og hu fortalte hva som hadde skjedd. Fortalte det videre til jenta i håp om at det sku få noen positive innvirkninger på det jeg holdt på med, men hu ble redd og gikk inn og lot meg sitte igjen der ute, så da stakk jeg bare hjem og mer husker jeg ikke fra 2001 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå