Gå til innhold

Hvor var du da flyene kræsjet i world trade center?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skulle ut å gå med avisen :)

 

Min kollega, som ikke var stødig i norsk, fortalte at et det hadde kræsjet et fly i USA, uten at jeg helt skjønte viktigheten. En kamerat sende sms om at det brant i New York, men det var først da jeg kom hjem etterpå at jeg forsto saken.

 

Der satt forann tven på en krakk og gråt og hulket og sa at nå var tredje verdenskrig i gang.

Lenke til kommentar

Var 11 år gammel. Husker jeg så det på nyhetene mens jeg pakket sekken. (Skulle på hockey trening) jeg ga jo faen, siden det skjedde vell hver dag der borte tenkte jeg. Helt til etter hockey treningen og jeg gikk inn i kafeterian. og alle sto helt stille å stirra på klippene av flyene. da gikk det litt opp for meg at det kanskje ikke hendte hver dag "der borte".

Lenke til kommentar

Husker jeg satt å så på spider man, var jo ikke så gammal. så ble jeg sånn småsur fordi fattern bare nappet tv kontrollen ut av hånda mi, og når han satte det på stakk jeg, var vel mest fordi jeg var sur fordi han bare tok tv'en. Skulle nesten ønske je satt å så på.

Lenke til kommentar

Var 8, og så det da jeg var hos en venninne etter skolen. Foreldrene huket tak i oss og jeg så akkurat det andre flyet krasje. Det gikk ikke inn på meg da, antakelig fordi jeg var i en fremmed setting, og sto mens jeg så på. Og naturligvis fordi jeg var ung. Men jeg er "glad" jeg husker en sånn opplevelse så "live", uten å ha blitt fortalt det i ettertid. Med tanke på mine eldre dager, altså.

Lenke til kommentar

Var og hoppa på trampoline til nabojenta og prøvde meg på henne, da farmor ringte, tok ikke telefonen med en gang, men da hu aldri la på, tok jeg den til slutt og hu fortalte hva som hadde skjedd.

Fortalte det videre til jenta i håp om at det sku få noen positive innvirkninger på det jeg holdt på med, men hu ble redd og gikk inn og lot meg sitte igjen der ute, så da stakk jeg bare hjem og mer husker jeg ikke fra 2001 :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...