Gjest Slettet+981287349 Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Husker jeg var 11år, nettop kommet hjem fra skolen og skulle se på TV. Da ble tv programmet abrytet av en ekstra nyhetssending om world trade center. Husker jeg også ble sur fordi macgyver ble forsinket. Lenke til kommentar
Actibus Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Var på jobb, hørte det på radioen og så det på en snøete tv skjerm. Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Aner ikke, men har funnet ut i ettertid at foreldrene og skolen samarbeidet om å skjerme oss fra hele greia. Er ikke sikker på hvor lang tid det tok før jeg fant det ut. Hadde vel fylt 9 år for 8 dager sida. Lenke til kommentar
nullposter Skrevet 18. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2009 Aner ikke, men har funnet ut i ettertid at foreldrene og skolen samarbeidet om å skjerme oss fra hele greia. Er ikke sikker på hvor lang tid det tok før jeg fant det ut. Hadde vel fylt 9 år for 8 dager sida. Oisann :O Hørtes litt ekstremt ut! Men hva tror dere? Vil dette bli den nye "da oddvar brakk staven"? Jeg forsto egentlig aldri hvor tragisk det var, men det gjør jeg nå Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Det er bra at foreldre og skoler i slike situasjoner sørger for å skjerme mest mulig for de yngste og er på ingen måte ekstremt. Er vel greit at de som ikke har mulighet til å forstå saken kanskje blir spart for den så lenge det er mulig, og er ikke uvanlig at slike ting skjer ved store tragedier. Endret 18. mars 2009 av archongamer Lenke til kommentar
aspic Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Men hva tror dere? Vil dette bli den nye "da oddvar brakk staven"? Jeg forsto egentlig aldri hvor tragisk det var, men det gjør jeg nå Tja, då Oddvar brakk staven, då nyhenda om at Elvis var død kom ut, eller i 62 då Kennedy stilte ultimatumet til Sovjet. Er litt kjekt å vere del av ei slik historisk hending, sjølv om hendinga i seg sjølv er tragisk. Endret 18. mars 2009 av aspic Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Var hjemme tror jeg, er litt for lenge siden til å kunne huske det, dessuten var jeg ikke store barnet. Husker bedre bølgen i 2004 som drepte en haug med Nordmenn. Da var jeg litt eldre. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Var på Rema og handlet middag. Ble grillet terrorist den dagen. Lenke til kommentar
nullposter Skrevet 18. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2009 Det er bra at foreldre og skoler i slike situasjoner sørger for å skjerme mest mulig for de yngste og er på ingen måte ekstremt. Er vel greit at de som ikke har mulighet til å forstå saken kanskje blir spart for den så lenge det er mulig, og er ikke uvanlig at slike ting skjer ved store tragedier. Bra med brudd på menneskerettighetene? Lenke til kommentar
imapwnu Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Var akkurat kommet hjem fra skolen og slo på tven akkurat tidsnok til å se en eller annen reporter stå å skrike bak en bil.. Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Jeg var på skolen Men når tsunamien traff i 2004, sov jeg, men av vane skrudde jeg på CNN når jeg våknet og så hva som hadde skjedd.. Endret 18. mars 2009 av stonhans Lenke til kommentar
aspic Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Det er bra at foreldre og skoler i slike situasjoner sørger for å skjerme mest mulig for de yngste og er på ingen måte ekstremt. Er vel greit at de som ikke har mulighet til å forstå saken kanskje blir spart for den så lenge det er mulig, og er ikke uvanlig at slike ting skjer ved store tragedier. Tuller du eller? Skjerme dei unge frå kva? Sanninga om at det faktisk finnes onde personar ute i den store og vide verda? Om dei ikkje forstår saka, kvifor "spare" dei for det då? Eg hadde seriøst blitt sur om eg seinare hadde kome over hendinga, og mamma og pappa fortalte meg at dei ville "skjerme" meg ved å ikkje fortelje det. Lenke til kommentar
nullposter Skrevet 18. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2009 Helt enig! Trodde bare at skoler og foreldre gjorde slik i Kina, Nord-Korea o.l land Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Ble hentet på skolen akkurat den dagen. På radioen sa de at et fly hadde krasjet, så når vi kom hjem satte vi på TV-en og så den ene bygningen i brann. Husker hvordan de pratet om det som en tragisk ulykke og sånn. Og så kom fly nr. 2. Jeg var ikke gammel, men husker fortsatt den følelsen når du skjønte det var noen som gjorde det med vilje. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Var en fin sommerdag, var 6-7 år. Så kom naboen på altanen og sa at et fly hadde kræsjet i World Trade Senter. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Satt og så på TV, plutselig kom det en ekstra nyhetssending som fortalte hva som hadde skjedd. Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Var på Kvadrat med mor, ble stående å stirre på en av TVene ved Obs'en Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Jeg så det på TV da jeg kom hjem fra skolen. På den første hybelen min, ja. Lenke til kommentar
Callisto Star Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Var på en trampoline hos en kompis, han løp og ropte hva som skjedde mens jeg fikk mitt første kyss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå