Gå til innhold

Hvor var du da flyene kræsjet i world trade center?

Anbefalte innlegg

Jeg var 8år, jeg var på fotballtrening da en som kom sa hva som hadde skjedd, jeg så ikke helt det store ved det, da jeg var liten og trodde fly kræsjet litt rundt om kring hele tida.

Men jeg husker det veldig godt!

Så hvor var du da flyene kræsjet i world trade center?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hjemme i stua, elleve år gammel.

EDIT: Forresten, en litt morsom story. Stemoren min åpnet kaffebar den dagen, og de hadde ikke fått montert noe radio i kafeen enda, så de visste ikka hva som skjedde. De lurte fælt på hvorfor det ikke var folk i gatene, og ingen som kom innom på åpningdagen.

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

Jeg var på hybelen min i Molde. Satt og las bok. En klassekamerat ringte og lurte på om jeg såg på TV. Skrudde den på akkurat idet det andre flyet kræsja i tårnet. Skjønte ikke alt med en gang, men det var rart å se resten av reportasjen.

Lenke til kommentar

Var 11 år, var på besøk hos en kompis husker jeg. Vi syntes det var litt tøft (igjen, 11 år gamle gutter). Husker at et søskenbarn av meg (i 40-50-års-alderen) sa at hun ble ringt av samboeren sin som sa: "Slå på TVen! New York er i flammer!"...

Lenke til kommentar

Den dagen satt jeg på drosjesentralen til Oslo Taxi og jobbet da plutselig telefonene glødet av sjåfører som lurte på om vi hadde hørt noe om småflyet som hadde krasjet i WTC.

Satt på radio da og fikk med at det andre flyet smalt inn i huset, og husker enda hvilken følelse man hadde da man hørte at begge tårnene var rast sammen.

Visste der og da at denne dagen kom til å bli husket for resten av livet enten man vil eller ikke.

Lenke til kommentar

Var 13 år da og sto på kjøkkenet og lagde meg mat når bestemora mi som satt i stua sa at jeg måtte komme og se. Da var bare ett fly kræsjet og jeg tenkte vel at det var jo en forferdelig ulykke og gikk tilbake til kjøkkenet. Når fly nummer 2 kom også litt etterpå ble jeg rimelig forvirra og ble sittende å se på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...