jimdidr Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 så jeg gjorde noe mindre flaterende retusj på 2 av mine klassekamerater som liker å gjøre seg til 4 av 5 ganger man tar bilder av dem jeg tok utgangspunktet i dragan men tok helt av til slutt. Bildene tok 90 minutter og 50 minutter å gjøre. (det andre gikk fortere.) OG Damer har en tendens til å si at dette bare er helt fælt men jeg selv liker det Og lurer da på hva dere syns. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 på det siste bildet, tenker jeg å en eller annen cartoon figur.. hadde vært kult å sett dette i mer tegneserie mood hvis du forsår. Lenke til kommentar
nbmofo Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 du kunne nok vært litt snbill med dem og renset huden litt ettersom effektene forsterker urenheter veldig;) ellers er det jo "fint" til sitt bruk Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Jeg kom. Jeg gikk ... Disse karene ble støgge som juling, men det var vel hensikten Tom Lenke til kommentar
jimdidr Skrevet 18. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2009 Det var hensikten jeg har burna urenheter også. takk for tilbakemeldingen, er kanskje litt vanskelig å si så mye mer om de Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Likte bildet nr 2 best, definitvt. Men synes nok det hvite i øynene er litt for overdrevent rent og hvitt på begge to? Du burde kjørt med 2 x kickers fra siden på disse, da tror jeg de kunne blitt enda råere =) Lenke til kommentar
jimdidr Skrevet 19. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2009 på det siste bildet, tenker jeg å en eller annen cartoon figur.. hadde vært kult å sett dette i mer tegneserie mood hvis du forsår. Ja jeg har tenkt på det å flate fargene litt for å få en mer tegneserie look, men har ikke helt kommet rundt til å forsøke fordi jeg må tenke ut akkurat hvordan det kan gjøres best. Likte bildet nr 2 best, definitvt. Men synes nok det hvite i øynene er litt for overdrevent rent og hvitt på begge to? Du burde kjørt med 2 x kickers fra siden på disse, da tror jeg de kunne blitt enda råere =) Bildene var tatt med bare ett lys for å kunne bruke det til portefolie oppgave denne måneden på skolen. (retusjen var ikke nødvendig for innleveringen) Ett lys digert defuser og reflektor that is. Har ikke leket veldig mye i studio ennå så jeg klarer ikke huske hva kickers er akkurat nå Takk for alle tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå