Gå til innhold

Fjortisser

SoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En gang drakk jeg 1 liter 9 zekzzzz som var zterk som zaft på byen,lå faen meg i grøfta å spydde helle kvelen vettu.Helt til det kom en tøff og zcphaa råner og henta meg!hadde drit kul volvo 240,zzzenka vettu og fet zpoiler.

Nei ærlig talt,FJORTISSPOST!!!

Lenke til kommentar
her om dagen drakk jeg 10L vann... :roll:

Vet ikke helt om jeg skal velge å tro på deg...

Husker jeg så på The Discovery Channel (konge kanal forresten!) en gang og da fikk jeg med meg at en mann kunne bare drikke 8 liter vann (ja, vann!) før han døde av vannforgiftning eller.no

Lenke til kommentar

Vet ikke helt om jeg skal velge å tro på deg...

Husker jeg så på The Discovery Channel (konge kanal forresten!) en gang og da fikk jeg med meg at en mann kunne bare drikke 8 liter vann (ja, vann!) før han døde av vannforgiftning eller.no

Spørs over hvilket tidsrom, men jeg har hørt noe lignende, det at du heller nedpå mer enn magen kan "absorbere", og du rettogslett får i deg for mye vann. Men jeg er rimelig sikker på at du ikke greier å helle i deg 10 L vann på et par timer.

Lenke til kommentar

Gidder du og fortelle meg hvordan du "mekka" det.....

Hørte for noen dager siden at en menneske vil dø av og drikke mer enn 8 liter på halvtime/time....Hvis personen ikke spyr noe "grosalt" :roll:

Lenke til kommentar

Gidder du og fortelle meg hvordan du "mekka" det.....

Hørte for noen dager siden at en menneske vil dø av og drikke mer enn 8 liter på halvtime/time....Hvis personen ikke spyr noe "grosalt" :roll:

Hehe.. så du på The Discovery Channel du og? Kanalen er høvdingen over alle kanaler! :woot: (nei, jeg er ikke så nerd som dere sikkert tror..)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...