Zoiros Skrevet 30. september 2001 Del Skrevet 30. september 2001 Jeg har letet over hele nettet etter en Joystick inngang som ikke også er et lyd kort. Jeg tror det heter Gamecard eller noe. Er det noen som vet hva det egentlig heter og hvor jeg finner det! Lenke til kommentar
Kleifert Skrevet 30. september 2001 Del Skrevet 30. september 2001 Det beste og mest kjente heter Thrustmaster ACM Gamecard. Dette er vel et kort fra fortiden, så det kanskje ikke så mange som selger det lenger (Nå når USB har tatt over så er det jo mindre aktuelt). Et par ting om dette kortet: ISA slot 2 gameports DOS basert programvare for kalibrering Vet at det funker/har drivere i win95 og win98. Vet ikke om dette er tilfelle med winME eller win2000. Hvis du absolutt trenger et slikt kort, så har jeg et liggende som jeg ikke bruker lenger som du kan få kjøpt. Du kan evt. ta kontakt. mvh Jan Arve Lenke til kommentar
Pronto Skrevet 10. oktober 2001 Del Skrevet 10. oktober 2001 En mulighet er å kjøpe en USB > Gameuttak overgang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå