Jocksman Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 hvor lang er behandlingstiden til mirosoft ? jeg hadde system error E74 og vil gjerne vite om det tar lang tid før jeg får xboxen i retur! Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Du bør vel påregne et par uker hvertfall. Første gangen jeg sendte inn tok det litt over tre uker, andre gangen rett under to.. EDIT: Slik det foregår: -Du melder problemet til xboxsupport. -De gir beskjed til DHL/UPS om å levere en pappeske hjemme hos deg. -Du mottar pappesken, og legger boxen i denne (husk å ta ut HDD, spill og minnekort), og sier pent ha det til xboxen med ønske om god tur. -Du leverer esken til DHL/UPS, de sender den til Tyskland. -De reparerer boxen din, eller gir deg en annen som har blitt reparert dersom det tar lang tid, og sender denne tilbake til deg, via DHL/UPS. -Du mottar en fungerende xbox360, og kan smile og være glad igjen, og det er lurt å kjøpe et nytt spill til den så den føler seg velkommen. NB: Det er lurt å avtale med DHL eller UPS at de leverer til et sted hvor du er på dagtid (jobb, skole etc.), slik at du slipper unødvendig ventetid i form av henting av pappesken på postkontoret hvis du ikke er hjemme e.l. Det samme gjelder når den kommer tilbake. En på jobben var uten xbox i fire uker på grunn av at han ikke kommuniserte godt med transportbyrået, det er ikke moro.. Du bør også ha xboxen parat til å sendes så transportmannen kan ta med seg xboxen umiddelbart, fremfor at han setter igjen pappesken og du må vente ytterligere en dag på at han skal hente den igjen. Lykke til! Endret 18. mars 2009 av This is David™ Lenke til kommentar
This is Thomas Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Her tok det akkurat 2 uker på dagen, begge gangene Lenke til kommentar
xboxsupport Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) -- Endret 3. juli 2009 av xboxsupport Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Ja, det kan vel stemme, at det var hos xbox support jeg ba om å den levert til jobbadressen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå