Andy Dufresne Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Jeg skal altså bygge ny pc, den skal brukes til spilling, program og film titting. Jeg skal bygge den inn i en midtkonsoll(dobbelt seter, så skal derfor ikke ha kabinett. Jeg har ønske om og klokke den til ett forsvarlig nivå, er usikker hvor langt jeg kommer på luft men vi får se. jeg har satt sammen en handlevogn og ønsker kommentarer(forandringer)på denne. https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=90215 Endret 18. mars 2009 av Andy Dufresne Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Jeg skal bygge den inn i en midtkonsoll(dobbelt seter, så skal derfor ikke ha kabinett. I en bil? Lenke til kommentar
Andy Dufresne Skrevet 18. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2009 I en bil? He he nei, ser det kunne misforstås, mener to reclinere med midtkonsoll mellom dem. Lenke til kommentar
Andy Dufresne Skrevet 18. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2009 Noen meninger? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Skal sjekke over det i 10 tiden, må bare en tur på jobb først. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) Ser egentlig veldig bra ut. Kan ikke finne noe å sette fingeren på. EDIT: Du har glemt strømforsyning da . Endret 19. mars 2009 av Kun10kr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå