laurell Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Som topic sier, så vil ikke iPhonen koble seg til nettet hjemme, men den klarer fint og koble seg til andre nett, låst og ulåst. Jeg har hjemme i leiligheten et nettverk fra BKK som er WEP låst, når jeg prøver og koble til så går det ikke. Jeg er 100% sikker på at brukernavn og passord er riktig. Jeg har til nå prøvd: - Tilbakestilt innstillinger for nettverk. - - Noen tips? På forhånd, Takk. Lenke til kommentar
~~Undertaker~~ Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Den bør kunne støtte WEP. Men prøv gjerne med WPA. Dessuten så bør du bruke WPA hjemme ettersom det er ett hakk sikrere. Lenke til kommentar
laurell Skrevet 18. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2009 Routern fra BKK er "stengt", det er umulig for meg og gå inn på den og endre innstillinger, velge WEP/WPA, passord osv, for å endre passord så må jeg ringe inn og be de bytte det. Uansett så tror jeg ikke det er der problemet ligger. Noen andre forslag? Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Problemet ligger nok i routeren/hos BKK, ikke i iPhonen, siden WLAN fungerer andre steder. Er det (av en eller annen bisarr årsak) satt opp MAC-adresse filtrering? Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Ikke noe galt med iPhonen din, det er BKK sin ruter. Er flere som har problemet, ta en titt her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå