Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er denne telefonen grei når ønskene mine er bra kamera, enkelt å skrive meldinger? Så at det ikke var stor bokstav i ny setning med ordbok, men er det et stort problem? Sånn at det blir veldig irriterende? Har aldri hatt noe annet enn kjipe nokia tlfoner, gamle! Nå er jeg klar for en sånn med touch skjerm og bra kamera!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er denne telefonen grei når ønskene mine er bra kamera, enkelt å skrive meldinger? Så at det ikke var stor bokstav i ny setning med ordbok, men er det et stort problem? Sånn at det blir veldig irriterende? Har aldri hatt noe annet enn kjipe nokia tlfoner, gamle! Nå er jeg klar for en sånn med touch skjerm og bra kamera!

Hei, har selv hatt denne tlf og jeg syntes at kameraet var bra, det samme gjelder for video. Når det kommer til å skrive meldinger er det avhengig av hva du er vant til. Jeg har alltid hatt Sony Ericsson telefoner med knapper og fant det derfor vanskelig og skrive meldinger med KC910, og det var også grunnen (den eneste!!) til at jeg leverte den tilbake.

Det du nevner om stor bokstav i ny setning blir rettet opp med en oppgradering, så det er ikke noe og tenke på.

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...