Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Lakkering av Antec 300, inni!

Anbefalte innlegg

Hei skal lakkere mitt Antec 300 inni. Fant ikke noe svar på dette i de andre trådene så jeg spør her!

1. Må jeg pusse ned innsiden (den er helt glatt) eller er ikke dette nødvendig.

2. Om jeg må pusse ned innsiden så har vi noe 1200 våtslipe papir eller hva det heter :p kan jeg bruke dette?

3. Funker det bra og bruke Biltema spray?

4. Hvor mange lag grunning trenger jeg?

5. Er dette alt jeg trenger:

• Spray
  • Grunning
  • (Pussepapir)

Mvh

Christian :)

ANTEC 300 link!

Endret av Reiland93
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nei, det bør være en del grovere - typ 600.

ok :thumbup:

du kan jo ta en tur innom biltema eller nermeste byggevarforhandler de pleier og ha godt utvalg av pussepair det koster ikke mange kronene heller.

Skal innom der idag!

da går jeg for 600, hva heter den typen pussepapir?

Endret av Reiland93
Lenke til kommentar

Mulig du tar kjapt over med 600 først, og 400 etterpå - har en visjon for meg at det gir et bedre resultat. Merk, det er ikke stort du trenger - det trenger ikke rive i huden når du drar fingrene over etter du har pusset med sandpapir :)

Endret av WheelMan
Lenke til kommentar
Mulig du tar kjapt over med 600 først, og 400 etterpå - har en visjon for meg at det gir et bedre resultat. Merk, det er ikke stort du trenger - det trenger ikke rive i huden når du drar fingrene over etter du har pusset med sandpapir :)

kk, hvor mye spray tror du jeg trenger?

hvor mange bokser..

Lenke til kommentar

når d begynner og lakere ville eg bare spraiet på så det så vidt dekker første laget du må passe på så det ikke begynner og renne. når jeg lakerer pleier jeg og "støv" lakere med bokser så jeg kan lakere mange flere lag en det som er "normal" pleier og få et godt resultat.

Lenke til kommentar
når d begynner og lakere ville eg bare spraiet på så det så vidt dekker første laget du må passe på så det ikke begynner og renne. når jeg lakerer pleier jeg og "støv" lakere med bokser så jeg kan lakere mange flere lag en det som er "normal" pleier og få et godt resultat.

Okei ;)

Men er det hobbylakk jeg skal bruke?

BILTEMA HOBBYLAKK

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...