Arne Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Hei! Jeg ser etter øreplugger til min Cowon D2! Det bør være noelunde grei isolering, slik at jeg ikke trenger å ha på full styrke, men samtidig klarer å stenge ute lyd. Prisen bør ikke være over 400-500 inklusiv frakt. Jeg har hørt om Sennheiser CX300. Noen som kan bekrefte om disse er gode? Evt. linke til den billigste nettbutikken som selger de? Amazon og play.com sender ikke til Norge.. Mvh Arne Endret 24. mars 2009 av Arne Lenke til kommentar
Arne Skrevet 18. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2009 Kan du evt. forklare hvorfor du vil anbefale disse? Bestiller gjerne fra utlandet hvis det skulle være aktuelt. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Jeg liktet bare til en butikk som hadde de billig. Har har dog gode erfaringer med andre Sennheiser headset, men ikke med de ørepluggene der. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 18. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2009 Joda, jeg har selv hatt tre Sennheiser PX100 over to år (!), og alltid vært fornøyd. Men det er fint om noen vet om alternativer, eller hvorfor jeg bør kjøpe akkurat disse pluggene. Fint om dere linker til en god nettbutikk også, jeg kjøper som sagt gjerne fra utlandet! Lenke til kommentar
Arne Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2009 Ingen som har noe å si? Jeg ser spesielt på Sennheiser CX300 og CX500 som begge koster rundt 170 kroner. Hvilke syns dere jeg skal velge? Har ikke mulighet til å sammenligne de selv, men jeg kommer til å kjøpe på ebay med en gang PayPal-accounten min blir verifisert (ufattelig hvor lang tid det skulle ta å godkjenne bankkortet mit da...). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå