Edstro Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Hei. Kan noen foreklare konkret hvordan man kjøper opsjoner på dnbnor markets. Jeg finner ikke utav det. Jeg klikker på (O) logoen ved siden av aksjen. Å klikker på en kjøpsopsjon, men kommer ikke noe videre. Hva skal jeg gjøre videre? Noen som kan forklare hvordan dette gjøres, helt konkret? Å hva er forskjell på Salgsopsjon og kjøpsopsjon? Er det ikke det samme? Du selger det og noen kjøper det? Jeg får både opp kjøpsopsjon og salgsopsjon. Endret 18. mars 2009 av eddielie30 Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Det avhenger så vidt jeg vet av MiFid avtalen din. Ring DNM og snakk med en megler heller - er du heldig så får du et lite tips også! *edit: Å hva er forskjell på Salgsopsjon og kjøpsopsjon? Er det ikke det samme? Du selger det og noen kjøper det? Jeg får både opp kjøpsopsjon og salgsopsjon. oi.... skip verdipapirer inntil videre og heller les faglitteratur. Et råd i all vennskaplighet! Endret 18. mars 2009 av Fin Skjorte Lenke til kommentar
investor Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Noen som kan forklare hvordan dette gjøres, helt konkret?Å hva er forskjell på Salgsopsjon og kjøpsopsjon? Er det ikke det samme? Du bør ikke kjøpe noe du ikke vet hva er... Kjøp deg heller en bok om opsjoner og lær deg før du setter i gang. Lenke til kommentar
Edstro Skrevet 18. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2009 Noen som kan forklare hvordan dette gjøres, helt konkret?Å hva er forskjell på Salgsopsjon og kjøpsopsjon? Er det ikke det samme? Du bør ikke kjøpe noe du ikke vet hva er... Kjøp deg heller en bok om opsjoner og lær deg før du setter i gang. Jeg vet hva opsjoner er. Man kjøper opsjoner og spår fremtidens kurs. Diferansen ganget med antall aksjer du har, blir summen av din fortjeneste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå