Fotofashion Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 lokasjon: Britannia Hotel, tr.heim Makeup: Natalia M Grongstad Modell: Maiken M Gaup. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Du er jammen flink å ta bilder, imponerer hver gang syns jeg. Men på dette bildet syns jeg det opplyste området på veggen blir litt rart for helheten og ødelegger litt av stemningen bildet har. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 18. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2009 hei, takk for kritikken Regner med at du tenker på lyset ved modellens venstre side. Orginalt så er den ikke så sterkt som dette. Men valgte å forsterke det, for å forsterke følelsen av retningen av lyset. takk takk Lenke til kommentar
jimdidr Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Rått bildet, jeg lekte med en slik ide til til ett portrett. (retusj av vekk til å lage ett hull ut i verden) Likte bildet skikkelig, men hode mitt reagerer på stillingen av hennes føtter så skeivt på stolen men i Fashion er det ikke unormalt vill jeg si. det med lyset så jeg ikke før det ble nevnt, men det er også lov i fashion. (jeg mener man ikke gjemmer at bildet er lyssatt og oppstilt.) Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Aner ikke hva som er lov eller ikke i 'fashionfotograferingensverden', men skulle gjerne sett en versjon uten det sterke lyset fra høyre, og heller litt lys fra venstre slik at det virkelig ble 'månelyst' (oh snap) Herlig bilde forøvrig Lenke til kommentar
odn Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Syntes det var pent jeg Likte det opplyste feltet jeg Likte hele bilde også Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2009 takker alle her er bildet, totalt uredigert. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Dette liker jeg veldig godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå