Aetius Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Firmwaren som gir Canon SX1 IS RAW-funksjonalitet er nå sluppet. Du finner den her. Lenke til kommentar
Canis Lupus Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 HVordan får man disse RAW filene inn i f.eks. ELEMENTS organizeren ? ser at ADOBE har en RAW converter som plugin men denne omfatter ikke SX1 IS ????? Noen gode tips ? Lenke til kommentar
Qbiq Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Det tar ofte litt tid før programmene støtter de nyeste kameraene.. håper det kommer en update snart.. inntil videre skal det funke med en oppdatert versjon av Canonprogramvaren du fikk med kameraet. (så får du exportere som tiff eller hvordan folk nå gjør dette på best mulig måte.. jeg skal leke meg litt med dette i helga, så jeg skal si fra hvis jeg finner på noe lurt) HVordan får man disse RAW filene inn i f.eks. ELEMENTS organizeren ? ser at ADOBE har en RAW converter som plugin men denne omfatter ikke SX1 IS ????? Noen gode tips ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå