benjamin84 Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Etter å ha prøvd Guitar Hero på vors i fylla og blitt fullstendig hektet har jeg planer om å kjøpe dette selv. Jeg lurer derfor på hvilken konsoll jeg burde kjøpe det til (har Wii og PS3) og hvilken utgave av spillet som er best, både med tanke på låtlister og guitar. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Gitaren og låtlistene er vel like? Tror selve opplevelsen er nokså lik på begge konsollene også..Men så har du jo Trophies på PS3 da, hvis du synes det er kjekt. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Jeg har Guitar Hero world tour på wii. Grafikken er ikke like god som på xbox360 eller ps3, men det er jo ikke det spillet handler om heller. Ellers er det likt. Kontrollene putter man inn i gitarene/trommene, så de driver altså disse. Vi har hatt det en stund, spillt en god del, og batteriene holder enda. Jeg er ikke 100% sikker, men er ganske sikker at det er samme liste med musikk. Ja morsomt å spille i fylla Endret 18. mars 2009 av .Butthead. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Gitaren og låtlistene er vel like? Tror selve opplevelsen er nokså lik på begge konsollene også..Men så har du jo Trophies på PS3 da, hvis du synes det er kjekt. Trur ikke det er trophies på Guitar hero, var hvertfall ikke det når jeg spilte. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Den største forskjellen er at det til PS3/360 kommer masse nye nedlastbare låter hver uke, mens det til Wii er litt mer sporadisk. DLC har masse å si, det holder spillet ferskt og interessant lenge. Jeg har nå over 250 låter å velge mellom på Rock Band 2! Gå for PS3 versjonen, helt klart! Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Jeg liker World Tour best, men Guitar Hero 3 har også definitivt sine sider. Du kan lage egne folk på WT og spille i fullt band, men GH3 kan kjøpes for en billig penge på Rema. (ja, faktisk.) Gitaren til World Tour har et slider-felt der du spiller noter uten å trykke knapper, men begge gitarene fungerer helt fint til begge spillene. Lenke til kommentar
benjamin84 Skrevet 19. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2009 Det ble GH3 til PS3 Har lest + og - om begge gitarene, så de går for å være jevnbyrdes, samt jeg likte låtlista på GH3 bedre. Og 399 kontra 730 NOK på platekompaniet hjelper jo på valget Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 GH3-gitaren = orgasm i forhold til WT-gitaren spør du meg. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Jeg foretrekker GH:WT gitaren, men det er nå en smakssak. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Eller Morgan-gitaren min. Den er sort og greier, og i stedet for bare fem knapper har den seks stringer. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Eller Morgan-gitaren min. Den er sort og greier, og i stedet for bare fem knapper har den seks stringer. N00b. Lær deg heller å spill plastikgitar. :new_woot: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå