norwegian_viking Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Når jeg prøver å installere Mandrake så stopper den her: Noen som vet hva som er galt? Lenke til kommentar
whoi Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Hmm, søkte på google etter den meldinga og fant dette. Kanskje det er et ram problem? Aldri godt å vite Lenke til kommentar
norwegian_viking Skrevet 24. april 2003 Forfatter Del Skrevet 24. april 2003 Det kan det nok være. Har to forskjellige størrelser på rambrikkene mine. Prøver å ta ut en i morgen. Lenke til kommentar
norwegian_viking Skrevet 25. april 2003 Forfatter Del Skrevet 25. april 2003 Var visst ikke minne allikevel. Jeg prøvde å ta ut harddisken min, og da kom jeg forbi. Men det kan bli litt vanskelig å installere uten harddisk, noen ideer om hvordan det kan løses? Lenke til kommentar
tore- Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 er det en gammel harddisk? har hatt problemer før med veldig gamle harddisker. (Da mener jeg GAMLE) Lenke til kommentar
norwegian_viking Skrevet 25. april 2003 Forfatter Del Skrevet 25. april 2003 2 år. Burde vel gå fint det? Lenke til kommentar
iDude Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Hmm, søkte på google etter den meldinga og fant dette. Kanskje det er et ram problem? Aldri godt å vite Fant denne... http://www.ussg.iu.edu/hypermail/linux/ker...301.2/1065.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå