abene Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Ny betaversjon av nettleseren Google Chrome kan nå lastes ned. Les mer Lenke til kommentar
bOMS Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Har lekt litt med Chrome siden den kom ut, men oppdaterer den seg selv på noen måte, eller må jeg kjøre nye innstaleringer når jeg føler for det? Og vil den da vasle meg om en ny versjon? Lenke til kommentar
Caligo Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Å rive løs faner har da vært mulig siden dag 1.. Hva er nytt ved dette i siste beta? Lenke til kommentar
Uberbox Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 hva er javascropt? Et nytt scriptspråk fra Son Macrosustems. Lenke til kommentar
Asbjeurn Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 hva er javascropt? Javascript på googlesk. Lenke til kommentar
mrblc Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 ..og en mulighet til å dra en fane ut på skrivebordet slik at det opprettes et helt nytt nettleservindu. den funksjonen har vært tilstede ganske lenge nå.. så lenge jeg har brukt Chrome, så har jeg hatt muligheten til å gjøre akkurat det der. Derimot savner jeg extensions som alle de andre nettleserne har mulighet til. Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Å rive løs faner har da vært mulig siden dag 1.. Hva er nytt ved dette i siste beta? Dårlig beskrevet i artikkelen, men det er faktisk en ny funksjon for å stable faner, f.eks ved å dra en flik til høyre på skjermen vil den dekke høyre halvdel, mens man kan dra en annen flik til venstre for å dekke venstre halvdel. Drar man fliken til toppen av skjermen blir den nye fliken maksimert. Les mer her... Endret 18. mars 2009 av oslo72 Lenke til kommentar
TheMaister Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Når kommer Linux/Mac støtte? :S Lenke til kommentar
ti-guru Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Jeg savner mouse gestures og mulighet for å forandre stavekontrollspråk hurtig... Ellers meget fornøyd med liten, kompakt og ryddig nettleser. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Dette blir min nye nettleser når: 1) Den får adblockstøtte 2) Den får full greasemonkey-støtte håper det kommer etter 2-a Lenke til kommentar
DarkSlayer Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Når kommer Linux/Mac støtte? :S Google er din venn. De har eget prosjekt på det, og egen webside der de forteller om fremdrift, utfordringer, estimater etc. Lenke til kommentar
LarsM Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Når kommer Linux/Mac støtte? :S Du kan teste daily builds av Chromium ved å legge til PPA-et deres i APT (beskrevet her). Edit: Hvis du bruker en Debian-basert distro. Endret 18. mars 2009 av LarsM Lenke til kommentar
Bob Larsson Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Last ned ny Chrome beta Trukke det gitt. Lenke til kommentar
BloodSkull Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 bare synd at jeg ikke får nettbank til og fungere med den (dnb nor) og div. andre sikre påloggings sider. Får en feilmelding som sier "en feil har oppstått". Perfekt browser om det og firebug hadde fungert i den Lenke til kommentar
TAZHEL Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Har lekt litt med Chrome siden den kom ut, men oppdaterer den seg selv på noen måte, eller må jeg kjøre nye innstaleringer når jeg føler for det? Og vil den da vasle meg om en ny versjon? Ja google chrome oppdateres automatisk, bare sjekk det på instillinger under "om Google Chrome så forteller den om du har oppdatert versjon Lenke til kommentar
TAZHEL Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 foresten betaen er veldig bra, synd dere ikke forklarer hvordan man zoomer inn Lenke til kommentar
bOMS Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Har lekt litt med Chrome siden den kom ut, men oppdaterer den seg selv på noen måte, eller må jeg kjøre nye innstaleringer når jeg føler for det? Og vil den da vasle meg om en ny versjon? Ja google chrome oppdateres automatisk, bare sjekk det på instillinger under "om Google Chrome så forteller den om du har oppdatert versjon ypperlig, da lærte jeg noe nytt i dag og Lenke til kommentar
Dav1D Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Hva er: 1) Den får adblockstøtte 2) Den får full greasemonkey-støtte ?? Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Som trofast Operabruker, savner jeg: Mouse Gestures Adblocker Extensions - the Firefox way! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå