Gå til innhold

Film: Kritikk ønskes på musikkvideo

Anbefalte innlegg

Hei sveis.

Jeg har nettopp blitt ferdig med min første musikkvideo og den er lagt ut på nett.

Bandet heter "The Bloodpoets" og sanger er "Borderline".

Mer info kan du finne på www.myspace.com/thebloodpoets

Videoen er skutt med et Sony EX3 og redigert i Premiere og After Effects.

Slik det ser ut nå, vil videoen bli vist på diverse Australske tv-kanaler inkl. MTV ;)

Det er momenter som ergrer meg stort med videoen, men jeg hadde en tidsfrist so this is it.

Fyr løs!

For guds skyld se den i HD!

Mvh

Fredrik

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Veldig tøff, helt til vi kommer til effektene. Kanskje for de som ikke kjenner det igjen kan det se tøft ut, men hva var det med elementene fra Andrew Kramer's Evolution, hvis jeg tar rett? Det, sammen med greenscreensekvensen, hvis jeg kan kalle det for det, og Particular/CC Word-effektene så ikke så veldig bra ut. Spesielt kameraanimasjonen i greenscreensekvensen.

Ellers var den ganske så kul! Men jeg hadde kanskje droppet effektene og heller holdt hele filmen "clean".

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Her lukter det "Video copilot". Jeg synes det var bra, men det opplevdes litt rotete med Trapcode particular (om det var det du brukte). Blomsterelementene vet jeg ikke om har noen sammenheng med sangen, men det virket som de kom inn i hytt og gevær. Vignetteringen var litt kraftig enkelte plasser, men dette er vel en smakssans.

For all del, jeg likte det jeg så. Du er tydeligvis på et nivå der kritikk bare gjør deg sterkere, så jeg dropper alt "pen-pratet" og skriver det jeg reagerte på. Ellers så ser jeg du stort sett har funnet gode punkter å tracke på. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...