hallvis Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Hei sveis. Jeg har nettopp blitt ferdig med min første musikkvideo og den er lagt ut på nett. Bandet heter "The Bloodpoets" og sanger er "Borderline". Mer info kan du finne på www.myspace.com/thebloodpoets Videoen er skutt med et Sony EX3 og redigert i Premiere og After Effects. Slik det ser ut nå, vil videoen bli vist på diverse Australske tv-kanaler inkl. MTV Det er momenter som ergrer meg stort med videoen, men jeg hadde en tidsfrist so this is it. Fyr løs! For guds skyld se den i HD! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Her ser vi kvalitet! Husk til alle tider at du må holde deg original, musikkvideo-bransjen er streng på hvem som kommer inn i de beste sirklene og får de beste klientene Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Det var veldig godt filma, godkvalitet. Er det mulig å ta kontakt med deg når det gjelder filming av Musikkvideo? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Veldig tøff, helt til vi kommer til effektene. Kanskje for de som ikke kjenner det igjen kan det se tøft ut, men hva var det med elementene fra Andrew Kramer's Evolution, hvis jeg tar rett? Det, sammen med greenscreensekvensen, hvis jeg kan kalle det for det, og Particular/CC Word-effektene så ikke så veldig bra ut. Spesielt kameraanimasjonen i greenscreensekvensen. Ellers var den ganske så kul! Men jeg hadde kanskje droppet effektene og heller holdt hele filmen "clean". Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Her lukter det "Video copilot". Jeg synes det var bra, men det opplevdes litt rotete med Trapcode particular (om det var det du brukte). Blomsterelementene vet jeg ikke om har noen sammenheng med sangen, men det virket som de kom inn i hytt og gevær. Vignetteringen var litt kraftig enkelte plasser, men dette er vel en smakssans. For all del, jeg likte det jeg så. Du er tydeligvis på et nivå der kritikk bare gjør deg sterkere, så jeg dropper alt "pen-pratet" og skriver det jeg reagerte på. Ellers så ser jeg du stort sett har funnet gode punkter å tracke på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå