theresaaa Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Sant! Hyggelig å se at det finnes gutter som tenker slik også Jeg og typen gir hverandre bursdagsgaver til rundt tusenlappen. Hvis jeg hadde fått en ladycomp i bursdagsgave + at vi spleisa på resten 50/50 blir det jo ikke så fryktelig dyrt i det lange løp. Mange opplever også kjedelige bivirkninger fra p-pillebruk. Endret humør i negativ retning er en av de mest merkbare. Det mange ikke tenker på, men som de gjerne merker etter mange år på pillen, er hvor vanskelig det kan være å bli gravid etter å ha gått på hormonprevensjon i mange år. Da hjelper det lite å være etterpåklok Det er også mange jenter som får blodpropp som en bivirkning, og det finnes jenter som dør som en følge av p-pillebruk. DET er ganske alvorlig. Jeg håper det kommer p-piller for menn på markedet snart. Da kan også menn sikre seg selv på beste måte mot å bli far uønset etter en dårlig ONS med ei phsyko kjerring Litt festlig at du argumenter mot p-pillebruk og til og med sier det er dødelig, for så å si at du håper det kommer p-piller på markedet snart. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 For menn ja Det skulle jo bare mangle at vi bytta litt på å stappe i oss disse hormonene, synes du ikke? Og da kan alle mennene som er redde for kvinnfolk som prøver å bruke tissen deres til å tjene massevis av penger på barnebidrag puste lettet ut Lenke til kommentar
theresaaa Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 For menn ja Det skulle jo bare mangle at vi bytta litt på å stappe i oss disse hormonene, synes du ikke? Og da kan alle mennene som er redde for kvinnfolk som prøver å bruke tissen deres til å tjene massevis av penger på barnebidrag puste lettet ut Er helt enig i at det burde finnes for menn også! Hadde vært ganske gøy å se han prøve å leve i en berg-og-dalbane av humør. Håhåå! :!: Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Det fins allerede no hormonpreparater som gjør at menn klikker i vinkel Det kalles 'roids. Reality TV ide! Flere par som bor i en villa hvor mennene er bola til randen med roids og kvinnene er PMS troll av P-piller. Vi kaller serien for Home Gladiators. Lenke til kommentar
Gjest Big_bang Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 99,3% sikker. Det tør jeg å sette min lit til . De dagene det lyser rødt kan man bruke kondom. Med denne vil det lyse rødt i 6-8 dager i måneden dersom jenta har stabil syklus. Vi er egentlig bare fruktbare i 1-2 dager i mnd, men siden sæd kan overleve i skjeden i et par dager er det f.eks ikke sikkert å ha ubeskyttet sex dagen før man er fruktbar. Derfor legger ladycompen til et par dager ekstra i sikkerhetsmargin. Med tanke på at jeg har klart å gjøre en jente med hormonspiral gravid( hun misted da de tok ut spiralen) og en som gikk på p-piller, så syns jeg denne maskinen høres litt skummel ut. Kankje bare jeg som har super sperm Lenke til kommentar
pwned Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Er nok bare du som er unormalt fruktbar...gratulerer. Trodde humørsvingningene mine kom av p-pillene før jeg og.. men viste seg å bare være et usunt forhold Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Det fins allerede no hormonpreparater som gjør at menn klikker i vinkel Det kalles 'roids. Reality TV ide! Flere par som bor i en villa hvor mennene er bola til randen med roids og kvinnene er PMS troll av P-piller. Vi kaller serien for Home Gladiators. Jeg hadde sikkert sett på serien Høres nesten moro ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå