Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

P-piller og humør

Gjest slitenkar25

Anbefalte innlegg

Sant! :) Hyggelig å se at det finnes gutter som tenker slik også :)

Jeg og typen gir hverandre bursdagsgaver til rundt tusenlappen. Hvis jeg hadde fått en ladycomp i bursdagsgave + at vi spleisa på resten 50/50 blir det jo ikke så fryktelig dyrt i det lange løp.

Mange opplever også kjedelige bivirkninger fra p-pillebruk. Endret humør i negativ retning er en av de mest merkbare. Det mange ikke tenker på, men som de gjerne merker etter mange år på pillen, er hvor vanskelig det kan være å bli gravid etter å ha gått på hormonprevensjon i mange år. Da hjelper det lite å være etterpåklok :)

Det er også mange jenter som får blodpropp som en bivirkning, og det finnes jenter som dør som en følge av p-pillebruk. DET er ganske alvorlig.

Jeg håper det kommer p-piller for menn på markedet snart. Da kan også menn sikre seg selv på beste måte mot å bli far uønset etter en dårlig ONS med ei phsyko kjerring :)

Litt festlig at du argumenter mot p-pillebruk og til og med sier det er dødelig, for så å si at du håper det kommer p-piller på markedet snart.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
For menn ja ;)

Det skulle jo bare mangle at vi bytta litt på å stappe i oss disse hormonene, synes du ikke?

Og da kan alle mennene som er redde for kvinnfolk som prøver å bruke tissen deres til å tjene massevis av penger på barnebidrag puste lettet ut :p

Er helt enig i at det burde finnes for menn også! Hadde vært ganske gøy å se han prøve å leve i en berg-og-dalbane av humør. Håhåå! :!:

Lenke til kommentar
Gjest Big_bang
99,3% sikker. Det tør jeg å sette min lit til .

De dagene det lyser rødt kan man bruke kondom. Med denne vil det lyse rødt i 6-8 dager i måneden dersom jenta har stabil syklus. Vi er egentlig bare fruktbare i 1-2 dager i mnd, men siden sæd kan overleve i skjeden i et par dager er det f.eks ikke sikkert å ha ubeskyttet sex dagen før man er fruktbar. Derfor legger ladycompen til et par dager ekstra i sikkerhetsmargin.

Med tanke på at jeg har klart å gjøre en jente med hormonspiral gravid( hun misted da de tok ut spiralen) og en som gikk på p-piller, så syns jeg denne maskinen høres litt skummel ut.

Kankje bare jeg som har super sperm ;)

Lenke til kommentar
Det fins allerede no hormonpreparater som gjør at menn klikker i vinkel :p Det kalles 'roids. Reality TV ide! Flere par som bor i en villa hvor mennene er bola til randen med roids og kvinnene er PMS troll av P-piller. Vi kaller serien for Home Gladiators.

Jeg hadde sikkert sett på serien :p Høres nesten moro ut :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...