Kverulantus Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Vi får håpe at TS oppdaterer oss Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Gutta kjøper seg kondomer om det trengs og damen kjøper piller.Det vil si at de kjøper det som skal brukes av dem selv. Letteste løsning er at de spleiser.. Ja, det er jo en grei ordning for guttene da, siden de fleste som er i langvarig forhold bruker p-piller Nå er heldigvis pillene gratis for jenter fra 16-19, og når jenta er så gammel som 20 regner jeg med at guttene hun er sammen med er såppas voksne at de forstår at det ikke er en kostnad det er naturlig at jenta tar selv (og jeg snakker fremdeles om langvarig forhold) Lenke til kommentar
-Void- Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Gutta kjøper seg kondomer om det trengs og damen kjøper piller.Det vil si at de kjøper det som skal brukes av dem selv. Letteste løsning er at de spleiser.. Ja, det er jo en grei ordning for guttene da, siden de fleste som er i langvarig forhold bruker p-piller Nå er heldigvis pillene gratis for jenter fra 16-19, og når jenta er så gammel som 20 regner jeg med at guttene hun er sammen med er såppas voksne at de forstår at det ikke er en kostnad det er naturlig at jenta tar selv (og jeg snakker fremdeles om langvarig forhold) Hey! Vi menn gjør jo omtrent hele jobben under akten og så skal vi betale for det og! I alle dager. Lenke til kommentar
klxm Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Gutta kjøper seg kondomer om det trengs og damen kjøper piller.Det vil si at de kjøper det som skal brukes av dem selv. Letteste løsning er at de spleiser.. Ja, det er jo en grei ordning for guttene da, siden de fleste som er i langvarig forhold bruker p-piller Nå er heldigvis pillene gratis for jenter fra 16-19, og når jenta er så gammel som 20 regner jeg med at guttene hun er sammen med er såppas voksne at de forstår at det ikke er en kostnad det er naturlig at jenta tar selv (og jeg snakker fremdeles om langvarig forhold) Det har faktisk aldri fallt meg inn at min forlover skal vere med å betale for mine p-piller, de årene jeg brukte pillene Men det kan jo vere bare meg Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Her er problemet omvendt, jeg VET klart selv at jeg klikker i vinkel av p-piller (har prøvd endel merker nå) og vil gjerne slutte, men gjøken vil selvfølgelig ikke bruke kondomer. Så da får han finne i å ha en demon i huset pga glimrende samarbeid. men jeg er søt da ^^ Endret 18. mars 2009 av morningstar665 Lenke til kommentar
-Void- Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Her er problemet omvendt, jeg VET klart selv at jeg klikker i vinkel av p-piller (har prøvd endel merker nå) og vil gjerne slutte, men gjøken vil selvfølgelig ikke bruke kondomer. Så da får han finne i å ha en demon i huset pga glimrende samarbeid. men jeg er søt da ^^ Er jo ikke sikkert han merker forskjell Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Ja lol. The walking demon in da house Men hey da blir militærets behandling (om han blir kalt inn noen gang) småfis i forhold hvis han blir så herda av meg Lenke til kommentar
-Void- Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Hvordan skal en egentlig merke forskjeller i en kvinnes humørsvingninger? Eneste jeg merker er at de fortsatt er der! Her er de sånn omtrent: 1. Dritsur 2. Sur 3. Masete 4. Glad 5. Irriterende glad Det er kvinnen i et nøtteskall. Lenke til kommentar
klxm Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Hvordan skal en egentlig merke forskjeller i en kvinnes humørsvingninger? Eneste jeg merker er at de fortsatt er der! Her er de sånn omtrent: 1. Dritsur 2. Sur 3. Masete 4. Glad 5. Irriterende glad Det er kvinnen i et nøtteskall. haha, irriterende glad :!: Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Ja for all del, det er vi damene som skal betale for prevensjonen slik at man kan ha felles sengehygge Prevensjon er ikke såååå dyrt, men si at ei jente er sammen med en gutt i 7 år og går på p-piller hele tiden. Det blir 8400 kroner i p-piller det. En ladycomp blir dermed billigere. Men hvis man bare har planer om å ligge med dama i et par mnd, lønner det seg jo ikke Tja... damene betaler for pillene uansett. Pluss at hun tar jo med seg ladycomp'en når hun forlater fyren. Så derfor er det rimelig at hun betaler for den. Lenke til kommentar
Hamnli2 Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Mener jeg leste en studie en plass der de konstanterte at p-piller fikk damer til å skifte prioritet seksuellt, hva de syntes var attraktivt. Så hun synes vel ikke at du er så digg som du var før hun begynte på pillen og det er sikkert veldig frustrerende og forvirrende for henne. Løsningen er jo åpenbar da! Skyll pillene ned i dass! Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Det har faktisk aldri fallt meg inn at min forlover skal vere med å betale for mine p-piller, de årene jeg brukte pillene Men det kan jo vere bare meg Nei er du gal, forloveren min skal heller ikke betale for pillene mine hvis jeg noengang skulle begynne igjen ! Forloveden min derimot Dersom man har en mann som tjener mye mer og har mindre utgifter ser jeg ikke helt problemet med at han kan betale for pillene hver 3.mnd f.eks. Jeg har selv handlet kondomer til oss, og andre "ting" vi har hatt bruk for, så hvorfor skal det ikke gå andre veien ? Man er tross alt voksne mennesker, og økonomien bør man samarbeide med. I mine øyne er prevensjon en fellesutgift. Lenke til kommentar
Ohhmyyyy Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Det er ikke sikkert at hun bare bruker pillen pga prevensjon, men kanskje også for pms-smerter. Da kan hun ikke slutte med pillene for da er det ingenting annet som hjelper mot smertene. Du burde heller bare innse at hun nok kommer til å være litt surkelurken framover... Det beste å gjøre er å la det gå, ikke tenk så mye på det. Noe av det værste du kan gjøre er å fortelle det til henne gjentatte ganger. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Ja for all del, det er vi damene som skal betale for prevensjonen slik at man kan ha felles sengehygge Prevensjon er ikke såååå dyrt, men si at ei jente er sammen med en gutt i 7 år og går på p-piller hele tiden. Det blir 8400 kroner i p-piller det. En ladycomp blir dermed billigere. Men hvis man bare har planer om å ligge med dama i et par mnd, lønner det seg jo ikke Tja... damene betaler for pillene uansett. Pluss at hun tar jo med seg ladycomp'en når hun forlater fyren. Så derfor er det rimelig at hun betaler for den. Det glemte jeg å påpeke. Takk til Brutal_mann for å trekke det frem. Lenke til kommentar
isprins Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 ha sjokolade på lager.. Det kan funke mot pmstroll ;P Men pass på at hu ikke finner sjokoladelageret ditt, da kan du risikere at hu klikker på deg pga at hu har holdt det skjult for hu.. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Nikky_* Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 ha sjokolade på lager.. Det kan funke mot pmstroll ;PMen pass på at hu ikke finner sjokoladelageret ditt, da kan du risikere at hu klikker på deg pga at hu har holdt det skjult for hu.. Haha, skriver under på den! Funker alltid for meg Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Er helt enig med Linn_Christin at prevensjon bør være en utgift som deles likt mellom begge. Ladycompen virket iallfall genial. Om man får dama med på 50/50 betaling og man tar det som bursdagsgave så blir det ikke så ille (Bare en tanke for de med litt mindre budsjett): Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Sant! Hyggelig å se at det finnes gutter som tenker slik også Jeg og typen gir hverandre bursdagsgaver til rundt tusenlappen. Hvis jeg hadde fått en ladycomp i bursdagsgave + at vi spleisa på resten 50/50 blir det jo ikke så fryktelig dyrt i det lange løp. Mange opplever også kjedelige bivirkninger fra p-pillebruk. Endret humør i negativ retning er en av de mest merkbare. Det mange ikke tenker på, men som de gjerne merker etter mange år på pillen, er hvor vanskelig det kan være å bli gravid etter å ha gått på hormonprevensjon i mange år. Da hjelper det lite å være etterpåklok Det er også mange jenter som får blodpropp som en bivirkning, og det finnes jenter som dør som en følge av p-pillebruk. DET er ganske alvorlig. Jeg håper det kommer p-piller for menn på markedet snart. Da kan også menn sikre seg selv på beste måte mot å bli far uønset etter en dårlig ONS med ei phsyko kjerring Lenke til kommentar
kaolla89 Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Ja for all del, det er vi damene som skal betale for prevensjonen slik at man kan ha felles sengehygge Prevensjon er ikke såååå dyrt, men si at ei jente er sammen med en gutt i 7 år og går på p-piller hele tiden. Det blir 8400 kroner i p-piller det. En ladycomp blir dermed billigere. Men hvis man bare har planer om å ligge med dama i et par mnd, lønner det seg jo ikke hva er en ladycomp? jeg syns at både gutten og jenta skal betale for p-piller eller hva det nå er som blir brukt... for det er jo for begges fordel selv om det bare er jenta som bruker det. jeg har ikke begynt på p piller enda men skal skaffe meg mine første snart... håper ikke jeg blir sur og gretten. jeg pleier å bli det rett før jeg får mensen xD Lenke til kommentar
klxm Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Det har faktisk aldri fallt meg inn at min forlover skal vere med å betale for mine p-piller, de årene jeg brukte pillene Men det kan jo vere bare meg Nei er du gal, forloveren min skal heller ikke betale for pillene mine hvis jeg noengang skulle begynne igjen ! Forloveden min derimot Dersom man har en mann som tjener mye mer og har mindre utgifter ser jeg ikke helt problemet med at han kan betale for pillene hver 3.mnd f.eks. Jeg har selv handlet kondomer til oss, og andre "ting" vi har hatt bruk for, så hvorfor skal det ikke gå andre veien ? Man er tross alt voksne mennesker, og økonomien bør man samarbeide med. I mine øyne er prevensjon en fellesutgift. haha, jeg måtte le litt nå :!: Er ikke det et av ansvarsområdene til forloverene ? :!: Jeg mente nok forloveden ja Jaja, det er vel en diskusjon hvert par kan ha seg imellom, om det er en fellesutgift eller ikke Jeg håper bare at trådstarter får orden på sakene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå