Gå til innhold

når skal priskalkulatoren bli funksjonell igjen!?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er litt plaget av at priskalkulatoren har vært så lenge "borte", må gjøre det for hånd... arg...   :-?  

kan jeg gjerne få tilbakesvar på denne kjære moderatorer  :D  

Noen som vet hva som tar s¨å lang tid med å oppdatere denne ?

 

Hele priskalkulatoren skrives på nytt. Eller rettere sagt, hele prisguiden skrives fullstendig om, men disse endringene merker ikke leseren så veldig mye til.

 

Jeg har i øyeblikket en fungerende priskalkulator på min lokale maskin, men det vil nok fortsatt gå en liten stund før den er klar for publisering.

 

Mvh,

Amund

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
  • 2 måneder senere...
Denne er savnet ja.

Bra dere jobber med det :woot:

 

Beklager at ting har tatt tid. Mye annet arbeid i prisguiden har blitt prioritert fremfor denne. Har testet den ut ytterligere den siste tiden, men vi er litt usikre på hvordan vi skal løse utfordringen med brukerhåndtering.

 

Mvh,

Amund

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Det hadde vært bedre å beholde den gamle priskalkulatoren i påvente av den nye. Det medfører veeldig mye ekstraarbeid å være uten.

 

Fordi vi har gjort så mye endringer i databaseoppsettet var det ikke mulig å benytte den gamle slik den var. Dessuten var den svært treg og lite effektivt skrevet.

 

Mvh,

Amund

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

jeg er riktignok ikke i norge mer, men maate bare sjekke om kalkulatoren var online... og det var den :D har ventet lenge paa den! kom desverre paa litt feil tidspunkt, om ca 8 mnd kan jeg bruke den fornuftig, men det ser ut som bra arbeid, credits til amund, om han har skrevet... ris til han fordi det tok saa lang tid og intet laternativ var oppe...

 

ps.. hvor lenge har den vaert online forresten?

 

takker og bukker!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...